Bu modellerle, bu yaz saçlar çok havalı! “Yaz mevsimi saçlarım için yeterince yorucu, bir de şekill
Saç Bakım Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli (Sayfa 3) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 126 Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
Düşünceli235864 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Guzel bir bence olmus acıklar için ideal tesettürlulerede yapılsa boyle benceler ıyı olur 0 0 Yorumla
Sistamm Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Ben kıvırcık sacliyim ama düz istiyorum where is the fair 0 0 Yorumla
Yasak___aşk Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Fiyonk topuz daha havalı hem sıcaktada bunaltmaz gibi 0 0 Yorumla
oiseau Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Wwwow süper bir yazı olmus harika yapmışsınız trksekkurler 0 0 Yorumla
Benassee Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Dyson Airwrap bana gelecek ilk hediyelerden olmasını dilerim Ç) 0 0 Yorumla
deryatuk Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Dagalı saçlar çok güzel ama benim için biraz zor olur 0 0 Yorumla
Gingers Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Dyson kaliteli ürün ben sık sık model değiştirmeyi seviyorum. Hepsi güzel ✌️👍 0 0 Yorumla
NNarin94 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Benim için en güzeli doğal hali. Yani hafif dalgalı☺️ 0 0 Yorumla
Darklean00 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Saç önemli hanımlar bazen erkek ler saçlarda kaybolmak ister 0 0 Yorumla
ateist_tanrıçalar12 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl . Düz saçlara bayılıyorum. Ama öyle dümdüz. Dalgasız dümdüz. Baya baya düz. 0 0 Yorumla
skyturk55 Takip Et Yoda Yaş: 56 +1 yıl Dalgalı saçlarının bazı tutamlarını örmek bence an iyisi. 0 0 Yorumla
SırrıYok Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Evet iyiymiş güzel devam tabi biraz daha zamanla daha uzun şeyler yazılabiliyor 0 0 Yorumla
zupperzonick Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kıvırcık olmalı mutlaka gerisi o kadar güzel değil bana göre 0 0 Yorumla
Ghostshutterr Takip Et Guru Yaş: 45 +1 yıl Ben kazittim temizzzzzz. Şampuan derdim yok😁saç kurutma derdim yok. 0 0 Yorumla
_uykucukişilik Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl modeller güzelmiş kızlar şanslısınız sizi böyle beğeniyoruz 0 0 Yorumla
313lerden Takip Et Xper 7 Yaş: 44 +1 yıl doğal saçlar iyi bence tabi çok uzun olmamak şartıyla 0 0 Yorumla
meraklıolankisi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçların şampuansiz doğal su ile yıkanması gerekir bence 0 0 Yorumla
Gamzemmm34 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Genelde yazın saçlarımı kendi haline bırakımayi tercih ederim 0 0 Yorumla
Kartal_mstf Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Dalgalı saçlar yazın kızlara daha güzel gidiyor sanki 🤗🤔 0 0 Yorumla
MagRipOgLu Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Modeler gayet güzel ve şık ayrıca gerçekten havalı :) 0 0 Yorumla
PrensAlfonso16 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl düz sac iyidir ama kimisine kivircikda cok yakısiyor 0 0 Yorumla
Buhyuho Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Uzun ve kalın birçok saçlara bayılıyorum bende yok ama olsa bu ürünü denerdim 0 0 Yorumla
sahino2810 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Hafif dalgali olsun manyak birsey biraz uzun olacak 0 0 Yorumla
bnursoylu Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl 3 numara çok güzelmiş. Hareketli saçları daha çok seviyorum. 1 0 Yorumla
Habudiyar Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Düz saç candır ya kıvırcık saç hiç sevmem ben mesela 0 0 Yorumla
DarkBuLL Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Kıvırcık ama kizil saçta bence koyu saçlarda kısa saç favorim 0 0 Yorumla
CevaplarMisin Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl O kadar saçım yok ama kıvırcık olan havadar gibi geldi bir an 0 0 Yorumla
memmedsalahova Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl saçım dalgalı... ya topuz yapıyorum ya açık... sade yani 0 0 Yorumla
Bedgursl Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Duz ve su dalgasını cok seviyorum ama yazin kullanmıyorum en iyisi Şu an fiyonk topuz duruyor 0 0 Yorumla
Seval9 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Güzel ama kıvırcık saci sevmem hafif dalgalı veya uzun saç 0 0 Yorumla
sezayi46 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Uzun ve dalgalı saçlar tabi birde kıvırcık saçlı kızlar hayata 10 sıfır önde başlıyor 0 0 Yorumla
gokhan26e34 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl su dalgalari gibi dogal olan ruzgarda kendini belli eder 0 0 Yorumla
gokhanzmr3 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Valla minyon kıvırcık siyah saćlı kizlar favorim 😆 0 0 Yorumla
haremouni Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Bence herkesin kendine yakıştırdığı fakat dyson ile herşey çok daha iyi.Kişisel tercihim:6 0 0 Yorumla
Asya7 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Genelde erindiğim için doğal su dalgasıyla olıyırum da düz daha çok yakışıyor bana 0 0 Yorumla
erekteerkek Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Kıvırcık ya da kısa olmalı. Kıvırcık ve kısa müthiş olur 0 0 Yorumla
marniod233 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl dalgalı saçları örmek bence gayet iyi hem biraz farkımız olur 0 0 Yorumla
Alperennnnnnnn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Sondakı fotoğraf baya güzelmiş kız arkadaşımdada böyle 0 0 Yorumla
16Yalnizadam16 Takip Et Xper 7 Yaş: 41 +1 yıl Daha guzel modelleri yok mu bunlarin Hicbirini begenmedim... 0 0 Yorumla
ahsuzalimhayat Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Düzensiz Kıvırcık saçlar aslında güzel olabilir 0 0 Yorumla
Sleepy_dreamer Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım çok kabarıyor ne yapsam faydasız 😔 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Guzel bir bence olmus acıklar için ideal tesettürlulerede yapılsa boyle benceler ıyı olur
Doğal dalgalı veya kıvırcık saçlar daha havalı bence
Ben kıvırcık sacliyim ama düz istiyorum where is the fair
Fiyonk topuz daha havalı hem sıcaktada bunaltmaz gibi
Wwwow süper bir yazı olmus harika yapmışsınız trksekkurler
Dyson Airwrap bana gelecek ilk hediyelerden olmasını dilerim Ç)
Dagalı saçlar çok güzel ama benim için biraz zor olur
Dyson kaliteli ürün ben sık sık model değiştirmeyi seviyorum. Hepsi güzel ✌️👍
Benim için en güzeli doğal hali. Yani hafif dalgalı☺️
Saç önemli hanımlar bazen erkek ler saçlarda kaybolmak ister
. Düz saçlara bayılıyorum. Ama öyle dümdüz. Dalgasız dümdüz. Baya baya düz.
Dalgalı saçlarının bazı tutamlarını örmek bence an iyisi.
Evet iyiymiş güzel devam tabi biraz daha zamanla daha uzun şeyler yazılabiliyor
Kıvırcık olmalı mutlaka gerisi o kadar güzel değil bana göre
Ben kazittim temizzzzzz. Şampuan derdim yok😁saç kurutma derdim yok.
modeller güzelmiş kızlar şanslısınız sizi böyle beğeniyoruz
doğal saçlar iyi bence tabi çok uzun olmamak şartıyla
Saçların şampuansiz doğal su ile yıkanması gerekir bence
Genelde yazın saçlarımı kendi haline bırakımayi tercih ederim
Dalgalı saçlar yazın kızlara daha güzel gidiyor sanki 🤗🤔
Modeler gayet güzel ve şık ayrıca gerçekten havalı :)
düz sac iyidir ama kimisine kivircikda cok yakısiyor
Uzun ve kalın birçok saçlara bayılıyorum bende yok ama olsa bu ürünü denerdim
Hafif dalgali olsun manyak birsey biraz uzun olacak
3 numara çok güzelmiş. Hareketli saçları daha çok seviyorum.
Düz saç candır ya kıvırcık saç hiç sevmem ben mesela
Kıvırcık ama kizil saçta bence koyu saçlarda kısa saç favorim
O kadar saçım yok ama kıvırcık olan havadar gibi geldi bir an
saçım dalgalı... ya topuz yapıyorum ya açık... sade yani
Duz ve su dalgasını cok seviyorum ama yazin kullanmıyorum en iyisi Şu an fiyonk topuz duruyor
Güzel ama kıvırcık saci sevmem hafif dalgalı veya uzun saç
Uzun ve dalgalı saçlar tabi birde kıvırcık saçlı kızlar hayata 10 sıfır önde başlıyor
su dalgalari gibi dogal olan ruzgarda kendini belli eder
Valla minyon kıvırcık siyah saćlı kizlar favorim 😆
Bence herkesin kendine yakıştırdığı fakat dyson ile herşey çok daha iyi.
Kişisel tercihim:6
Genelde erindiğim için doğal su dalgasıyla olıyırum da düz daha çok yakışıyor bana
Kıvırcık ya da kısa olmalı. Kıvırcık ve kısa müthiş olur
dalgalı saçları örmek bence gayet iyi hem biraz farkımız olur
Sondakı fotoğraf baya güzelmiş kız arkadaşımdada böyle
Daha guzel modelleri yok mu bunlarin Hicbirini begenmedim...
Kıvırcık saçlarımı seviyorum.😊
Örgülü saçları çok beğeniyorum
3 ve 4. resim harika çok beğendim
Yakışanı yapar geçerim 🤗
Bukleler her zaman favorim
Su dalgası çok güzel görünüyor
Benim favorim düz saç her zaman
3 Numara ne o öyle ya.
BA-YIL-DIM 😍
Emeginize saglik guzel olmus 🙄
sıcak hava da at kuyruğu genelde tercihim
Mükemmel saç modelleriymiş
Kesinlikle doğal dalgalar 👍🏻
Yaza dalgalı saç yakışır fikrimce.
Düz daha cok hosuma gidiyor
5. Saç modeli aşırı güzel
Düzensiz Kıvırcık saçlar aslında güzel olabilir
Saçlarım çok kabarıyor ne yapsam faydasız 😔
Bende dalgalı saçı seviyorum
Dalgali saç olurdu herhalde
örgü yapmak her zaman yardımcu olur