Bu modellerle, bu yaz saçlar çok havalı! “Yaz mevsimi saçlarım için yeterince yorucu, bir de şekill
Saç Bakım Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 126 Yaz Sıcaklarında Görenlerin İçini Serinletecek Kadar Havalı 6 Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 18 kişi beğendi
Malefizboynuzu Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hafif dalgali saçlar favorim olmuştur hepp 😍😍 0 0 Yorumla
bluedeepadope Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl kısa saç çok daha güzel, kestireceğim saçlarımı :D 0 0 Yorumla
Duygularımıaldırdım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Zaten kivircigim ama duz daha hos ya da hafif dlga 0 0 Yorumla
AsosyalParamedik Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Kıvırcık saçlı kızlar çok tatlı oluyor :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Dalgalı veya kıvırcık saçlar candır...
Su dalgaları ve sarı saç favorimdir
Hafif dalgali saçlar favorim olmuştur hepp 😍😍
Ev topuzunu tercih ederim :D Zahmetsiz ve hoş.
At kuyruğu iyi oluyor yakmıyor
Ben doğal halini seviyorum saçımın
4 numaralı saç harika tam istediğim tarz
dört numaradaki saç harika görünüyor
Benim saçlarım aşırı kıvırcık ve kontrolsüz
Dalgali sac severim. Hem de ombre
Harika paylaşım için teşekkürler
3deki kıvırcık saçlar çok tatlıı 😍😍
Dalgalı saça aşığım resmeen
Yazın serbest kalmış saçlar mı?:(
Baş döndüren hacimli saçlar :D
Yalnız bu saçlar sıcakta serinletmez.
Bukleli ve kabarık saçların kölesiyiz
topuz en iyisi sanırsam hemde hoş
Yazın sadece toplu saç ile durabiliyorum
Dalgalı olmaktan sıkıldım, en iyisi düz saç.
Dalgalı veya kıvırcık da olabilir
Bukleler yapmacık durmadığı zaman güzel
4. cü şık çok çok güzel💗
en güzeli düz saç. favorimdir kesinlikle
Düz saç tercihim dir😊fönlü
Örgü en rahatı benim için. Hem de şık duruyo.
kısa saç çok daha güzel, kestireceğim saçlarımı :D
Çok güzeller bence. 😌😌😌
Dalgali saclar cok guzelll
4. Çok güzel tam benim tarzım.
Kalın su dalgası saçlar favorim ❤
5. tam benlik ya, çok severim. 😃🌸
Dalga modelini çok seviyorum yazın güzel oluyor
Aman Tanrım Aman Tanrım hepsi çok güzeller
1. sini yapmaya bayılırım. 😄😄
Zaten kivircigim ama duz daha hos ya da hafif dlga
Hepsi çok hos kuyruğu severim
Fazla önemsemiyorum amaaan
Kadınlar yaşadı :) Hadi gözleri aydın
kadınlar için bir ürün bana göre değil
Saçlarımın düz olmasına rağmen düzleştiriyorumm
Emeğinize sağlık güzel bir derleme olmuş.
duz saç modelini sever8m ben
En guzeli dalgali ya da kut saccc
Kıvırcık iyidir kanımca, tatlı duruyor.
Su dalgası farovim tavsiye edilir
Kıvırcık saçlar güzel oluyo
Minik örgüler çok hoş oluyor yazın 💃
Su dalgası çok hoş duruyor.
Kıvırcık saç ile dalgalı saç iyidir
Demek böyle şekilleniyormuş, ilginç.
1,2,3 hepsi güzel. Olabilir
Kişiye göre değişir ama düz saç en doğalı
3 numaralı foto guz3l. O kadın yani
Kurula biryantini sür yetee
Benim için doğal düz saçlarım.
Kıvırcık saçlı kızlar çok tatlı oluyor :)
Tarayıp çıkarım uğraşamam
paylaşım için teşekkürler
3 bayıldım, hayat, neşe saçıyor