Trendleri takip edip farklı saç modelleriyle tarzını ortaya koymak isteyenleri görelim. 🖐 Saçına za
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum (Sayfa 3) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 119 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 20 kişi beğendi
Entero Takip Et Yoda Yaş: 47 +1 yıl Kızımın saçları çok zayıf ve kırık tararken sorun oluyo 0 0 Yorumla
MiraMerT Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Hepsi zarar verir bence. Çünkü belli bir ısı mecburen vericek. 0 0 Yorumla
Mmoon_walkerR Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Isı olmadan saç sekillenir mi acabaaaaaa🤔🤔🤔🤔🤔 0 0 Yorumla
komünist_imamın_kızı Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Teknoloji hikaye dogal dalgasını katletmeyin yeter. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yaa tamda arastirdigim seydi tam zamaninda karsima cikti. Çok tesekkurler tavsiyelerinizi dikkate alacagim kesinlikle 0 0 Yorumla
AcımasızKedii Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Düzleştirici yetiyo tşksjldlfksod9fkslskdldkskskakldlc 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bunlar kesinlikle ben. Fiyatı biraz dudak uçuklatıcı. Ancak paramı biriktirerek alabilirim. Yine de faydalı olmuş. Teşekkürler 0 0 Yorumla
ThePelin Takip Et Bilge Yaş: 26 +1 yıl Çoğunlukla doğru noktalar. Bazen çok uğraştırabiliyor 0 0 Yorumla
Vurucu_24 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Saçının her bir tutamını şekillendirmek için yorulmak yerine saç şekillendiricinin bunu kolayca yapmasını isterim 0 0 Yorumla
ƛƬMƛƇƛ Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl gerçekten mükemmel ellerinize sağlık çok faydalı olmuş teşekkür ediyorum 0 0 Yorumla
rroommeeoo Takip Et Master Yaş: 51 +1 yıl Bakımlı olmak ve teknoloji iste bu...Tebrikler... Harika olmus eline saglık... 0 0 Yorumla
zehranurtaş Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Harika olmuş ellerine sağlık yazıyı çok beğendim tebrik ediyorum 😊 0 0 Yorumla
ilkaymurat Takip Et Xper 7 Yaş: 49 +1 yıl düzleştirmek için tek çare maşa. kıvırcık için gene maşa.. 0 0 Yorumla
Gönül_Dağı Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Görünüşünü çok abarttığını düşünüyorum günümüz insanının 0 0 Yorumla
Yırtıkjeanlicool Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Dysonı daha önce hiç duymadım ama çok kaliteli görünüyor 0 0 Yorumla
EmreyimBen Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarım uzun değil bilmiyorum neyse xp alıp çıkıyım ben 0 0 Yorumla
Hardboy51 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl Asiri sicak olmadan kurutmak ve rahat sekil alir bir sac yapan cihaz 0 0 Yorumla
Kylight Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel hemde yıpranmadan... aradığım özellik buydu 0 0 Yorumla
ayşenurayhan Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl mükemel olmuş saçımı şekilendşrmeye korkuyorum dökülüyor diye 0 0 Yorumla
pamuk_seker3443 Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Canım saçlarım, bakın sizin için nasıl uğraşıyorlar 💜😄 0 0 Yorumla
ZehraYakut Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl saçları yakmaması ve kolayca şekillendirmesi özellikleri en önemlisi 0 0 Yorumla
Derin045 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Çok merak ediyorumm güzel görünüyor ama biraz pahalı sankii 0 0 Yorumla
Sanatsalgözlük Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Yy icadı efsane bir şey hemde saç yapranma yanma derdi yok 0 0 Yorumla
Because_Me Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Özellikleri on numara ama fiyatı da bir o kadar pahalı 0 0 Yorumla
Şeytanınpapucu Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Düz saçlarım var ama dökülme çok oluyor onun dışında memnunum 0 0 Yorumla
SadeceVeronica Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Fransızların da yapmış olduğu en güzel yöntem, yıka, kurut, doğal haline bırak. 0 0 Yorumla
atillaempireee Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Benim 4 çok başıma geliyor bir türlü de cozum bulamadım erkek adam kullanmaz da böyle de çekilecek dert değil kim demiş erkek adam kullanmaz işte böyle birde algı var. 0 0 Yorumla
Beyza_Yağmur Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Aradığım tüm özellikler bu üründe çok güzel. 1 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Harika olmuş, genelde saçlarım yıpranmaz ama faydalı yine de oldukça. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Hiç uğraşmadan istediğim saça sahip olmak isterdim çünkü baş etmesi zor saçlarım var. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yurtdışında 5 yıldır kullanılan ürünlerin türkiyeye yeni gelmesi ne acı 🤔 0 0 Yorumla
Geceaşkı-24 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl İsteklerimiz gerçek oldu; şimdi saç şekillendirmek için yepyeni bir yöntem oldu 0 0 Yorumla
fark_var Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Teknoloji ilerledikçe kadınların işi kolaylaşıyor. Erkekler daha az bekliyor 😁 0 0 Yorumla
Alevtopu0011 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Jöle ve saç spreyi ile işlak görünüm vermeyi çok sevi-yorum 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Keşke saçım olsaydı be, beni üzmeyin böyle şeyler paylaşıp 0 0 Yorumla
Romantikkkkk Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Sac sekillendirici jole kullanimi yerine daha mantikli bir hareket 0 0 Yorumla
Moɍpheus Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Birini bulsaydım da saçımla ilgilenseydi hep ne güzel olurdu ya :D 0 0 Yorumla
lalegurbuz Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Çok doğru ya bizim de güzel bir şekillendiriciye ihtiyacımız var dyson olanından 😍 0 0 Yorumla
ben_ozgurlugum Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Saclarim o kadar uzun değil ama tam bayanlara göre eline sağlık... 0 0 Yorumla
alikrdvtt Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Dyson nasıl bir alet bilmiyorum ama güzele benziyor 0 0 Yorumla
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Saclarim o kadar uzun değil ama tam bayanlara göre eline sağlık 0 0 Yorumla
Sakaryist61 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Fön çekiyorum o da illaki zarar veriyor zarar vermeyen bir yöntemde yok zaten 0 0 Yorumla
serenat4 Takip Et Xper 5 Yaş: 49 +1 yıl makinelerin sıcaklık ayarına dikkat etmek gerekiyor. 0 0 Yorumla
seerkaann Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Kızların kullandığı bir alet var üsteki o ne işe yarıyor çözemedim daha 😅 0 0 Yorumla
Anadolubenim Takip Et Xper 5 Yaş: 47 +1 yıl Benim pek işim olmuyor ama kadınlar beğeniyor genelde 0 0 Yorumla
Arnavutkaldırımlar Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Yanmaması, şekil vermesi, kuruması gelen fişman tekekkurler 0 0 Yorumla
Sistamm Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Saçım kıvırcık ve ben düz yapmam için günümun yarısını harcıyorum neden çünkü neden olmasın 0 0 Yorumla
Sessizkız92 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Harika Aşırı ısı olmaması beni benden aldı zaten.💕💕 0 0 Yorumla
KaraAyna Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Guzel bif bence ama benim doğuştan kıvırıp gerek yok 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Güzel bir alet birden çok başlık seçeneği olması da ayrı bir güzel 0 0 Yorumla
BenZero Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Saça zarar vermemesi en güzeli en ideali eline sağlık 0 0 Yorumla
dido_setkan Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Genelde sac sekillendirmelerinde bayanlar erkeklerden onde 😊 0 0 Yorumla
Mavzer55 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Saclarim. kolay kolay sekil almıyor sprey felan sart 0 0 Yorumla
Shewolf13 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarıma zarar vermeden şekillendirmek en büyük hayalim 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Gülü seven dikenine katlanır zararsız olmaz bu ister söylerim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
281Cevap
Kızımın saçları çok zayıf ve kırık tararken sorun oluyo
Hepsi zarar verir bence. Çünkü belli bir ısı mecburen vericek.
Isı olmadan saç sekillenir mi acabaaaaaa🤔🤔🤔🤔🤔
Teknoloji hikaye dogal dalgasını katletmeyin yeter.
Yaa tamda arastirdigim seydi tam zamaninda karsima cikti. Çok tesekkurler tavsiyelerinizi dikkate alacagim kesinlikle
Düzleştirici yetiyo tşks
jldlfksod9fkslskdldkskskakldlc
Bunlar kesinlikle ben. Fiyatı biraz dudak uçuklatıcı. Ancak paramı biriktirerek alabilirim. Yine de faydalı olmuş. Teşekkürler
Çoğunlukla doğru noktalar. Bazen çok uğraştırabiliyor
Saçının her bir tutamını şekillendirmek için yorulmak yerine saç şekillendiricinin bunu kolayca yapmasını isterim
gerçekten mükemmel ellerinize sağlık çok faydalı olmuş teşekkür ediyorum
Bakımlı olmak ve teknoloji iste bu...
Tebrikler... Harika olmus eline saglık...
Harika olmuş ellerine sağlık yazıyı çok beğendim tebrik ediyorum 😊
düzleştirmek için tek çare maşa. kıvırcık için gene maşa..
Görünüşünü çok abarttığını düşünüyorum günümüz insanının
Dysonı daha önce hiç duymadım ama çok kaliteli görünüyor
Saçlarım uzun değil bilmiyorum neyse xp alıp çıkıyım ben
Asiri sicak olmadan kurutmak ve rahat sekil alir bir sac yapan cihaz
Çok güzel hemde yıpranmadan... aradığım özellik buydu
mükemel olmuş saçımı şekilendşrmeye korkuyorum dökülüyor diye
Canım saçlarım, bakın sizin için nasıl uğraşıyorlar 💜😄
saçları yakmaması ve kolayca şekillendirmesi özellikleri en önemlisi
Çok merak ediyorumm güzel görünüyor ama biraz pahalı sankii
Yy icadı efsane bir şey hemde saç yapranma yanma derdi yok
Özellikleri on numara ama fiyatı da bir o kadar pahalı
Düz saçlarım var ama dökülme çok oluyor onun dışında memnunum
Fransızların da yapmış olduğu en güzel yöntem, yıka, kurut, doğal haline bırak.
Harika yazı bukleli olsun.
Benim 4 çok başıma geliyor bir türlü de cozum bulamadım erkek adam kullanmaz da böyle de çekilecek dert değil kim demiş erkek adam kullanmaz işte böyle birde algı var.
Sac sekillendiricilerin saca zararli oldugunu dusunuyorum
Aradığım tüm özellikler bu üründe çok güzel.
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Harika olmuş, genelde saçlarım yıpranmaz ama faydalı yine de oldukça.
Saç çok dökülüyor ya keşke saç olsa da sekillendirsek
Hiç uğraşmadan istediğim saça sahip olmak isterdim çünkü baş etmesi zor saçlarım var.
Çok iyi... ama yinede çok ısı kullanmamaya çalışıyorum
Yurtdışında 5 yıldır kullanılan ürünlerin türkiyeye yeni gelmesi ne acı 🤔
İsteklerimiz gerçek oldu; şimdi saç şekillendirmek için yepyeni bir yöntem oldu
Teknoloji ilerledikçe kadınların işi kolaylaşıyor. Erkekler daha az bekliyor 😁
Jöle ve saç spreyi ile işlak görünüm vermeyi çok sevi-yorum
Keşke saçım olsaydı be, beni üzmeyin böyle şeyler paylaşıp
Sac sekillendirici jole kullanimi yerine daha mantikli bir hareket
Birini bulsaydım da saçımla ilgilenseydi hep ne güzel olurdu ya :D
Çok doğru ya bizim de güzel bir şekillendiriciye ihtiyacımız var dyson olanından 😍
Saclarim o kadar uzun değil ama tam bayanlara göre eline sağlık...
Dyson nasıl bir alet bilmiyorum ama güzele benziyor
Saclarim o kadar uzun değil ama tam bayanlara göre eline sağlık
Fön çekiyorum o da illaki zarar veriyor zarar vermeyen bir yöntemde yok zaten
makinelerin sıcaklık ayarına dikkat etmek gerekiyor.
Kızların kullandığı bir alet var üsteki o ne işe yarıyor çözemedim daha 😅
Benim pek işim olmuyor ama kadınlar beğeniyor genelde
Yanmaması, şekil vermesi, kuruması gelen fişman tekekkurler
Saçım kıvırcık ve ben düz yapmam için günümun yarısını harcıyorum neden çünkü neden olmasın
Harika Aşırı ısı olmaması beni benden aldı zaten.💕💕
Guzel bif bence ama benim doğuştan kıvırıp gerek yok
Emeğine sağlık, gerçekten hepimizin ihtiyaç duyduğu durum bu
Güzel bir alet birden çok başlık seçeneği olması da ayrı bir güzel
Saça zarar vermemesi en güzeli en ideali eline sağlık
Genelde sac sekillendirmelerinde bayanlar erkeklerden onde 😊
Saclarim. kolay kolay sekil almıyor sprey felan sart
Saçlarıma zarar vermeden şekillendirmek en büyük hayalim
Gülü seven dikenine katlanır zararsız olmaz bu ister söylerim