Trendleri takip edip farklı saç modelleriyle tarzını ortaya koymak isteyenleri görelim. 🖐 Saçına za
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 119 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 20 kişi beğendi
Lleeyyllii Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Ne olursa olsun saçım güzel ve sağlıklı olsun. Çok önemli zarar vermeden şekil alması 0 0 Yorumla
kumrallmm Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl ozellikleri cok iyi fiyati da cok iyi ben yine eski yontemlere devam edicem galiba 0 0 Yorumla
ikiortabirsadee Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Saç değil bakım önemli saçına bakmazsan uzun olsa değişmez 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Saçlarım düz ve çok zor başka bir şekil alıyor. Bir sürü saç spreyi sıkıyoruz 0 0 Yorumla
Caramba_ Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl Fazla alet kullanmak ve fazla yıkamak saça zararlı. 0 0 Yorumla
Larrylove123 Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Teknoloji şart her yerde olduğu gibi saç için de gerekli 0 0 Yorumla
Canan6666 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Artık yıpranmış saçlarla gezmicez desenize cok harika bir fikir🙏 0 0 Yorumla
Tuğbaaxx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ben kıvırcık saçlı bir kızım ve saçlarımı düz yapıyorum o yüzden kırılıolar 0 0 Yorumla
Sudenazelif Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl çok iyi bir ürün harika aradığım tüm özellikleri barındırıyor 0 0 Yorumla
Baskentli_kız06 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Ben saçımı her gün düzleştirmekten yıprattım ve saçımı baya kestirmek zorunda kaldım 😞 0 0 Yorumla
Ceylanahuuu Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Cok faydali bir paylazim eline saglik deneyecegimmm 0 0 Yorumla
Yaziklayn Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Zaten ince telli saçlar birde bunlarla uğraşmak zir 0 0 Yorumla
selvaaa Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Saçlarıma düzleştirmeye kalkıssam üstesinden gelemm 0 0 Yorumla
Derensimayx Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bu dertten yanan tüm kızların kurtarıcısı oldu tabii benimde ısı konusunun çözülmesi mükemmel olmuş 0 0 Yorumla
Endlesslove444 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Islakken satıyorum çok güzel oluyor ısı vermektense 0 0 Yorumla
馬鹿1744 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Havlu candır. Acil olmadığı sürece kullanmıyorum böyle. 0 0 Yorumla
بلتةىععقث Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl En güzel bilgiler Dysonda:)) 1 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Saçlarım çok asi dyson sayesinde artık kolayca şekil verebiliyorum 0 0 Yorumla
ferat33 Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Bilgiler için teşekkürler 🙋 @Dyson 😊 0 2 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli ferat33! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla ferat33 +1 yıl Rica ederim 🙏 Yorumla
pusatkarabeyli Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bakımlı saclara aşırı ısı kullanmamak gerek 0 0 Yorumla
Gönlünün-Huzuru Takip Et Xper 4 Yaş: 105 +1 yıl Herkesin yararlanabileceği bir üründür umarım. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
281Cevap
Ne olursa olsun saçım güzel ve sağlıklı olsun. Çok önemli zarar vermeden şekil alması
ozellikleri cok iyi fiyati da cok iyi ben yine eski yontemlere devam edicem galiba
Saç değil bakım önemli saçına bakmazsan uzun olsa değişmez
Çok güzel bir paylaşın olmuş elinize sağlık harikasınız
Saçlarım düz ve çok zor başka bir şekil alıyor. Bir sürü saç spreyi sıkıyoruz
Harika bir ürünmüş çok güzel beğendim
Fazla alet kullanmak ve fazla yıkamak saça zararlı.
Teknoloji şart her yerde olduğu gibi saç için de gerekli
Cok güzel olmus kızlar buraya dolmuş yıne 😐😐😕😨😨🙃
Artık yıpranmış saçlarla gezmicez desenize cok harika bir fikir🙏
Ben kıvırcık saçlı bir kızım ve saçlarımı düz yapıyorum o yüzden kırılıolar
çok iyi bir ürün harika aradığım tüm özellikleri barındırıyor
Ben saçımı her gün düzleştirmekten yıprattım ve saçımı baya kestirmek zorunda kaldım 😞
Cok faydali bir paylazim eline saglik deneyecegimmm
Zaten ince telli saçlar birde bunlarla uğraşmak zir
Saçlarıma düzleştirmeye kalkıssam üstesinden gelemm
Bu dertten yanan tüm kızların kurtarıcısı oldu tabii benimde ısı konusunun çözülmesi mükemmel olmuş
Islakken satıyorum çok güzel oluyor ısı vermektense
Havlu candır. Acil olmadığı sürece kullanmıyorum böyle.
Şekile sokmak için uğraşmıyorum yıkayıp bırakıyorum.
Saçlar dış görünüşün ilk şartı. harika bilgiler. teşekkürler
En güzel bilgiler Dysonda:))
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Saçlarım çok asi dyson sayesinde artık kolayca şekil verebiliyorum
Bilgiler için teşekkürler 🙋 @Dyson 😊
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli ferat33! Çok teşekkür ederiz. :)
Rica ederim 🙏
Harika olmuş eline sağlık
Aradığım tüm özellikler bu üründe, harika!
biz kızlar için aşırı faydalı teşekkürler
Saça zarar vermeden şekillendirmek çok zor
Tesekkurler guzel bir yazi
çok güzelmiş erkeklerde de işe yarar mı
Harika bence olmuş bu teşekkür ederim çok
Gerçekten harika olmuş eline saglık
Hatunların hepsi bayılmış aşık olmuş :D
Isı olmadan uzay gibi birşey
emeğine sağlık teşekkürler...
Güzel saçlarınıza iyi bakın uzun olsun
Kulaniyorum memnunumda diyson diyorum
güzel paylaşım faydalı gerçekten
Harika olmuş eline sağlık
Bakımlı saclara aşırı ısı kullanmamak gerek
Ana kalk dyson alıyoz hemen hahahs
Teknoloji her alanda ise yarıyor.
Saçların kolay şekillendirilmesi çok önemlidir.
Fiyatlar da böyle harika olsa keşke
Herkesin yararlanabileceği bir üründür umarım.
Öyle bir teknoloji varsa banda gönderin lütfen
Başımda saç kalmamış nerdeyse
Faydalı bir yazı olmuş tebrikler 😀😀
Teknolojiyi saçımdan uzak tutuyorum 😂
harika olmuş ellerne sağlık
Çok güzel bir bilgi teşekkürler
Saclarimin kıvırcık olmasi sorunsalı
En iyisi kuaför gerek yok risk almaya 😅
Aşırı olmaması beni benden aldı. Harika
Başarılı bir paylaşım eline sağlık 👍
en temizi kazıt yanlardan mis serin serin:D:D:D
Kaleminize sağlık gerçekten harika bir ürün
Fena değil bence denemek lazım
elinize emeğinize sağlık bilgilendirici olmuş
Doğru en çok ssç kurutma makinasını kullanıyorum.