Trendleri takip edip farklı saç modelleriyle tarzını ortaya koymak isteyenleri görelim. 🖐 Saçına za
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum (Sayfa 2) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 119 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İsteyenlerin Teknolojinin Gücüne İhtiyaç Duyduğu 6 Durum Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 20 kişi beğendi
Dilay23 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Saçımın düz ve dalgalı olması için sürekli ısı kullanıyorum ama bundan sonra dyson deniycem👌 0 0 Yorumla
nagihany Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl En sağlıklısı bence saçları korumaya yönelik yapılan bakımlar 0 0 Yorumla
Cemre27 Takip Et Xper 6 Yaş: 46 +1 yıl Çok becerikli bir alet yapmışlar gercekten10 numara👍 0 0 Yorumla
Dert_babasıkız Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Dysonın her ürünü çok güzel özellikle süpürgesi buda mükemmel 0 0 Yorumla
hazallk Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Saçlar yıpranmadan şekil vermek waowww hayaldi gerçek oldu 😄✌️ 0 0 Yorumla
izabellaa1 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Super bir ürün en esası saçlar çok ısıya maruz kalmıyor 0 0 Yorumla
1KediGördümSanki Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Saçın her bir tutamıyla uğraşmak cidden çok yorucu. 0 0 Yorumla
aliesrefogl Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Saçlarımın kısa olmasının rahatlığını şimdi daha iyi anlıyorum. Uzun saç = bakım 0 0 Yorumla
ChaPuler Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl En çok ihtiyaç duyulan teknolojik kişisel bakım cihazlarının başını çekiyor 👍 0 0 Yorumla
Lock-on Takip Et Bilge Yaş: 28 +1 yıl Evet gerçekten güzel bir ürüne benziyor denemek lazım 0 0 Yorumla
NisanurGöker Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl İşte buna ihtiyacımız vardı..Biz kadınların derdinden anladığın için teşekkürler ♥ Dyson ♥ 0 0 Yorumla
Perfectionisttt Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Zarar verdiğini düşündüğüm için hicbirini kullanmıyorum 0 0 Yorumla
Vildan1903 Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl Saçlarım dalgalı, önlerini sadece düzleştiriyorum.. 0 0 Yorumla
tukenmishayal Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Ya efso bir şey olmuş bu ama eminimki pahalıdır😂 bencen için teşekkürler eline sağlık çok güzel olmuş 😇 0 0 Yorumla
sessizelfida Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl İyi güzel ama aşırı pahalı belki 4 yıl sonra alırım 0 0 Yorumla
RedRainbow7 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Hiç denemedim saçlarıma şekil vermeyi öğrenmek ve yapmak istiyorum 0 0 Yorumla
dido_ Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Bende var işe yarıyor. Ama çok gerek olmadıkça kullanmıyorum. 0 0 Yorumla
Düğmeli Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Bunları okudukça kısa saça geçme zamanım gelmiş anladım 0 0 Yorumla
sudee_xd Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Mükemmel ❤️ Gayet iyi bir paylaşım olmuş.Teşekkürler 0 0 Yorumla
Konstantina Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Biri gelsin her gün saçımı yapsın ben hiç uğraşmıyım yeter ya 0 0 Yorumla
Balzacc Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Anneme süpürgesini almak için ikna taktikleri uyguluyorum. 0 0 Yorumla
Hünerlieller3131 Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Süpermiş... Kendim icin degil de kizim icin alabilirim... 0 0 Yorumla
ArtvinliBuse08 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Şekil falan vermiyorum. Her kadın güzeldir. Saçlar doğal olunca daha güzel oluyor 0 0 Yorumla
GmzHyt Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Harika saçlarımıza o kadar ürün kullanıyoruzki yine hep saç yanma korkusunu yaşarız, bu korkuyu silebiliriz aklımızdan teşekkürler dyson airwrap 😍 0 0 Yorumla
cankızsevda Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl çok güzel ve ilginç bir ürünmüş yorulmadan uğraşmadan saçlara şekil verip üstelik saçın yıpranma ihtimalinin olmayışı şahane bayıldım 0 0 Yorumla
gündüzünkaranlığı Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bir ara saçlarım omuzlarımdaydı saçlarımı şekillendirmek için hep yıkanıyordum 0 0 Yorumla
Tırnagıkırılankıs Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Saçları şekillendirirken büyük sorun zarar vermesi ama ürun güzele benziyor 0 0 Yorumla
6_nmtnh Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Süpürge konusunda adından sıklıkla söz ettiyordu şimdi de bu çıkmış. Aklıma yazdım. 0 0 Yorumla
Qjupiter Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Öyle bir reklam ve müzik kullanmışlar ki ekrandan Samarra çıkacak sandım bir an😳 0 0 Yorumla
LaRoSsa__ Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Dustan sonra birakiyorum kendiliginden kivircik oluyor 0 0 Yorumla
furbyfurbyfurby Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl üç bin beş yüz liraya daha etkileyici bişey olmalıydı bence. ama süpürgeler müthiş ona laf yok. 0 0 Yorumla
NoktalıVirgül2 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Reklamlarını görüp denemek için sabırsızlandığım bir ürün... 0 0 Yorumla
Zulcelalivelikram Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Pipet şişeleri ile satıyorum çok şirin kıvırcık oluyor 0 1 Yorumla Zulcelalivelikram +1 yıl Sarıyorum* Yorumla
MertAli34-06 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Günlük bakım yapıldıktan sonra saç her türlü güzel şekil alır. 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl kel olmak ne güzel yaaa bazen kellere imreniyor insan 0 0 Yorumla
ilyşym Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl muhteşem bir ürün bayıldım :** 1 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Artiztikky Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Bukleli saçları çok seviyorum 😁 hele birde bakır renk olursa of aman Allahım 😂 0 0 Yorumla
ayşşkya Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl burda yazılanları hepsi keşke sadece bir üründe olsa 0 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Dyson bu aralar çokca ilgimi çekiyor ürünleriyle en kısa sürede bir store a ugramam lazım 0 0 Yorumla
Muttalip06 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Saclarkm zaten guclu ama daha gucleisini. isterim tabiiki 0 0 Yorumla
Krakozya Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Kısa saçlı olmanın verdiği eşsiz rahatlık ve ahenk :) 0 0 Yorumla
cananevkusu Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Ürün güzel ve kullanışlı ayrıca saclarima en az zarar verecegini düşündüğüm bir ürün. 0 0 Yorumla
jumabel Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl valla cok doru saclarim cok yiprandi bu durumlardon otru 0 0 Yorumla
falanca-filanca Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Ah senden aldm bebegm. Pek alisamasamda iisin pahalisin icimdesin 🙈 0 0 Yorumla
gayealgun Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Başarılı bir ürün, çok özellikli ve her ihtiyacı karşılıyor. 0 0 Yorumla
Blackrainbowsouls Takip Et Yoda Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım düpdüz olduğu için makina ne kadar kaliteli olursa olsun pek dayanmıyor 0 0 Yorumla
harleyguinn Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Çok fazla kabarık saçları şekillendirmek çok önemli bence :) 0 0 Yorumla
Eylül-357 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Harika bence olmuş bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş bu 0 0 Yorumla
Shewolf56 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Yıpranmadan saçlarımı şekillendirebileceğim öyle mi? Uha çoksel *_* 0 0 Yorumla
kopkop5 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl saçlara bakmak lazım tabi ki :) saçlar önemli kızlar. 0 0 Yorumla
KillerArtemisia Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Zaten kıvırcığım ama param olsa alırım bundan. Extra şekil iyidir 0 0 Yorumla
invictus16 Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Bir süredir takip ediyorum Dyson ürünlerini gerçekten mükemmel 0 0 Yorumla
Smy06 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Saç maşaşı en güzeli ama saçları yakıyor bunlar şeyler 0 0 Yorumla
manolyaşkk Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarımı sık sık şekilendiriyorum dalgalı saç ve kıvırcık saç şeklini kendime çok yakıştırıyorum ama yıpranmaması için harika bence bayıldım 0 0 Yorumla
Portakaldüşmanı Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Aşırı ısı saçlara çok zarar verdiği için bugüne kadar hep uzak durmuştum... Bu ürün sayesinde saçlarıma şekil vermek artık çok kolay! 0 0 Yorumla
Sahindemirrr Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Saclarimin dogal sekli var kirpi modeli simdilik memnunum 0 0 Yorumla
Bilgeinsancık Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kasmayin bu kadar yaaa yatinca gene bozulacak zaten 0 0 Yorumla
KUMARBAZBARON Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Ben saçlarıma hergün fön çekiyorum ve hertürlü makine kullandım ama saçlarım yine dökülüyor 0 0 Yorumla
bELAmıarıyom Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Erkeke olduğum için şekle fazla takmiyorum ama güzel 0 0 Yorumla
Esmermehmet Takip Et Xper 7 Yaş: 37 +1 yıl Bence en dogali yaz icin soyluyoru. Hafluyla ama kisin tabiki fonlemek lazim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
281Cevap
Saçımın düz ve dalgalı olması için sürekli ısı kullanıyorum ama bundan sonra dyson deniycem👌
En sağlıklısı bence saçları korumaya yönelik yapılan bakımlar
Çok becerikli bir alet yapmışlar gercekten10 numara👍
Dysonın her ürünü çok güzel özellikle süpürgesi buda mükemmel
Saçlar yıpranmadan şekil vermek waowww hayaldi gerçek oldu 😄✌️
Super bir ürün en esası saçlar çok ısıya maruz kalmıyor
Saçın her bir tutamıyla uğraşmak cidden çok yorucu.
Saçlarımın kısa olmasının rahatlığını şimdi daha iyi anlıyorum. Uzun saç = bakım
En çok ihtiyaç duyulan teknolojik kişisel bakım cihazlarının başını çekiyor 👍
Evet gerçekten güzel bir ürüne benziyor denemek lazım
İşte buna ihtiyacımız vardı..
Biz kadınların derdinden anladığın için teşekkürler ♥ Dyson ♥
Zarar verdiğini düşündüğüm için hicbirini kullanmıyorum
Saçlarım dalgalı, önlerini sadece düzleştiriyorum..
Ya efso bir şey olmuş bu ama eminimki pahalıdır😂 bencen için teşekkürler eline sağlık çok güzel olmuş 😇
İyi güzel ama aşırı pahalı belki 4 yıl sonra alırım
Hiç denemedim saçlarıma şekil vermeyi öğrenmek ve yapmak istiyorum
Bende var işe yarıyor. Ama çok gerek olmadıkça kullanmıyorum.
Bunları okudukça kısa saça geçme zamanım gelmiş anladım
Mükemmel ❤️ Gayet iyi bir paylaşım olmuş.
Teşekkürler
Biri gelsin her gün saçımı yapsın ben hiç uğraşmıyım yeter ya
Anneme süpürgesini almak için ikna taktikleri uyguluyorum.
Süpermiş... Kendim icin degil de kizim icin alabilirim...
Şekil falan vermiyorum. Her kadın güzeldir. Saçlar doğal olunca daha güzel oluyor
Harika saçlarımıza o kadar ürün kullanıyoruzki yine hep saç yanma korkusunu yaşarız, bu korkuyu silebiliriz aklımızdan teşekkürler dyson airwrap 😍
çok güzel ve ilginç bir ürünmüş yorulmadan uğraşmadan saçlara şekil verip üstelik saçın yıpranma ihtimalinin olmayışı şahane bayıldım
Bir ara saçlarım omuzlarımdaydı saçlarımı şekillendirmek için hep yıkanıyordum
Saçları şekillendirirken büyük sorun zarar vermesi ama ürun güzele benziyor
Süpürge konusunda adından sıklıkla söz ettiyordu şimdi de bu çıkmış. Aklıma yazdım.
Öyle bir reklam ve müzik kullanmışlar ki ekrandan Samarra çıkacak sandım bir an😳
Dustan sonra birakiyorum kendiliginden kivircik oluyor
üç bin beş yüz liraya daha etkileyici bişey olmalıydı bence. ama süpürgeler müthiş ona laf yok.
Reklamlarını görüp denemek için sabırsızlandığım bir ürün...
Pipet şişeleri ile satıyorum çok şirin kıvırcık oluyor
Sarıyorum*
Günlük bakım yapıldıktan sonra saç her türlü güzel şekil alır.
kel olmak ne güzel yaaa bazen kellere imreniyor insan
muhteşem bir ürün bayıldım :**
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Bukleli saçları çok seviyorum 😁 hele birde bakır renk olursa of aman Allahım 😂
burda yazılanları hepsi keşke sadece bir üründe olsa
Dyson bu aralar çokca ilgimi çekiyor ürünleriyle en kısa sürede bir store a ugramam lazım
Saclarkm zaten guclu ama daha gucleisini. isterim tabiiki
Kısa saçlı olmanın verdiği eşsiz rahatlık ve ahenk :)
Ürün güzel ve kullanışlı ayrıca saclarima en az zarar verecegini düşündüğüm bir ürün.
valla cok doru saclarim cok yiprandi bu durumlardon otru
Ah senden aldm bebegm. Pek alisamasamda iisin pahalisin icimdesin 🙈
Başarılı bir ürün, çok özellikli ve her ihtiyacı karşılıyor.
Saçlarım düpdüz olduğu için makina ne kadar kaliteli olursa olsun pek dayanmıyor
Çok fazla kabarık saçları şekillendirmek çok önemli bence :)
Harika bence olmuş bu teşekkür ederim çok iyi olmus bu bence olmuş bu
Yıpranmadan saçlarımı şekillendirebileceğim öyle mi? Uha çoksel *_*
saçlara bakmak lazım tabi ki :) saçlar önemli kızlar.
Zaten kıvırcığım ama param olsa alırım bundan. Extra şekil iyidir
Bir süredir takip ediyorum Dyson ürünlerini gerçekten mükemmel
Saç maşaşı en güzeli ama saçları yakıyor bunlar şeyler
Saçlarımı sık sık şekilendiriyorum dalgalı saç ve kıvırcık saç şeklini kendime çok yakıştırıyorum ama yıpranmaması için harika bence bayıldım
Aşırı ısı saçlara çok zarar verdiği için bugüne kadar hep uzak durmuştum... Bu ürün sayesinde saçlarıma şekil vermek artık çok kolay!
Saclarimin dogal sekli var kirpi modeli simdilik memnunum
Kasmayin bu kadar yaaa yatinca gene bozulacak zaten
Ben saçlarıma hergün fön çekiyorum ve hertürlü makine kullandım ama saçlarım yine dökülüyor
Erkeke olduğum için şekle fazla takmiyorum ama güzel
Bence en dogali yaz icin soyluyoru. Hafluyla ama kisin tabiki fonlemek lazim