Pastel ya da canlı tonlar kullanarak bu saç rengini elde edebilirsiniz.
Peki, görmüş müydünüz daha önce? Denemek ister misiniz?🐞
17/01/2018
09.44🐞


Beğenmedim desem yeridir :) Ergen bir kıza yakışabilir ama genç kıza bana göre uymaz.
İstanbula gittigimde gordum bir kac kiside.. yapmayin itici ya
Kendi sac rengim bana en iyi yakisan renk zaten. Baska renk bana gitmez.
Çok güzel ama denemeye cesaret edemem saçlarım o kadar güçlü değil😊
Cevap
14Cevap
Aşırı beğendim. Cesaretim olsa denerdim
Görmüştüm masal kahramanı gibi denemeyi düşünmüyorum. p
zorlayıcı renkler, her ten rengine uygun olacağını sanmıyorum :)
Yaaa çok tatlıı ama bunu denemeye cesaret edemem şahsen, kendi saç rengimi seviyorum :) 🦋 Sen denedin mii
Bizim ünide birkaç kızda görmüştüm, beyaz tenli kızlara yakışıyor
gerçi onlara her şey yakışıyor :D
Hiç görmedim hasoş, günaydın 😴
Günaydın.😄
Neden çalışmıyorsun?:/
Günü gününe çalışmazsan böyle olur😁😄
Şansın yok galiba hiç bu hayatta;/
Bence de:/
Hiiç, ne yapsın?😄
Olacak inş.😄
Maalesef.:/
Tonları güzel duruyor.
Çok güzelmiş 🙌 denerim varsa
Güzelmiş. Denemem 😂😂
Ben bunu yapsam okuldan kovulurum
evet çok hoş gratiste spreyler 30 tl
bir arkadasım yaptırmıstı acayıp yakısmıstı
İsterim ama kızıldan dönersem saç kalmaz ya
Ayy ne kadannn mikemmeeel.. tam benlik
çok güzel olmuş, harika duruyor
Daral geldi
Günaydın:)
Günaydın.😄
Güzel ama cesaret edemem 😅
görmüştüm..
hoş değil..
Hayır doğallığını bozmak istemem saçımın
Güzelmiş
Denemek isterim
İsterdim.
Çok hoş. Denemek isterim.
Güzel ama istemem.
çok hoş değil
Denemem
Evet güzel ☺
Hayır
Güzelmiş
Istemem
Çok güzel
Cok isterdim
İsteriimm
Istemeyiz
gördüm güzel 😃
Denenebilir
çok hoş druyor
Çok güzel
baya güzel :)
evet gördüm😄
Süper
Çok guzel yaa
Deneyebilirim
Ben sevmiyorum
Güzelmiş
Istemem
Çok hoş
Gördüm
Çok güzel görünüyor
guzelmis
Çok hoş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar