Yaşlı insanlar saç boyatabilir mi? Siz olsaydınız saçlarınızı yaşlanınca boyatır mısınız?


Şöyle ki saçlarını boyatmaları bence kişiden kişiye değişir. Yani bem-beyaz saçlar bazı yaşlılara yakışırken bazılarına ise yakışmaz.
Bu arada özel değilse sana bir soru da sormak isteği içerisindeyim
saçlarımda aklar var
boyat diyenler oldu ama ben hep karşı çıktım
bence insan yaşından utanmamalı:)
Aslında cinsiyet belirtmeden sormustum: )
bende öyle düşünüp cevapladım:)
Soru erkeklere olsun görseldeki fotoda bayanlara her birinizin gönlünü yapıyorm işte : )
i.pinimg.com/.../...rey-hair-natural-grey-hair.jpg
boyamak istemem. baksana ne güzel duruyor
Herkes özgür. İyi hissedeceklerse elbette
Teşekkür ballı lokum💓
Sırf şu güzel iltifatlari duymak icin seciyorm: )
Yaaa🙊 sen seçme gel özele ben sana iltifat ederim kurban olduğum😍😍 ya çok tatlısın kuzucuk😀
: ) yaa yerimmm
Cevap
42Cevap
Benim cooook hosuma gidiyor yasli olup tarz olanlar :) Hele Almanyada ömrü boyunca calisan kadinlar, yaslaninca modaya felan veriyorlar kendilerini. Acayip sac ve stilleri oluyor bazilarin :D Hos bence yakisana tabi :))
Ben yaşlılara beyaz saçı çok yakıştırıyorum. Yaşlıların bir özelliği o bence. Zaten boyaların çoğu Kimyasal doğal olanlar pahalı. Çok isteyen doğal boya alır boyar.
Yaşlı bireyler saçlarını beyazlamış görünce kendilerini kötü hissediyorlar, özellikle de kadınlar. o yüzden kendini iyi, mutlu, huzurlu, hissetmesi için kendi açısından iyi :)
Her yaşın bir güzelliği var. Öyle kalmalı bence ama kişi nasıl mutluysa onu yapar. Kendini öyle daha iyi hissediyorsa boyayabilir de doğru ya da yanlış diyemeyiz
Boyata bilirler tabi, ama bence yaşlılık da bir güzellik. Yaşlı insanlara beyaz saçlar bir başka güzellik veriyor
Allah en güzel rengi vermiş zaten ya, boyatmak ancak kendini kandırmak olur. Genç genç gibi gözükmeli, yaşlı ise yaşlı gibi gözükmeli bence 😊
Doğru değil ve gereksiz saçlarını boyamakla kalpleri gençleşmiyor bu yüzden ancak kendileri kandırırlar
Estetik bir ihtiyactir. Her yasta. Saclar o donem beyaz makbulse biraksinlar. Turuncu modaysa boyatsinlar😊👍
tercih ayrıca yaşlı diye duyguları yok olmuyor! annemin halası 80 yaşında diyalize gideceği zaman süsletirmiş kendini. saygı için. Doktoruna saygı
Yaşlanmış artık biz de öyle olacağız bence saçını boyatmaktan ziyade Allah’a tevbe edip cennete gitmeyi umması lazım
Kendisi öyle iyi hissediyorsa doğrudur. Bende boyatabilirim durumuma bağlı
Hayatinin son demlerini yasasinlar guzelce aslinda.
Valla benim nenem sosyetedir her ay boyattırır kadın 😂 ne dalga geçerim onla 😂😂😂
erkeklere yakıştırmıyorum. kadınlarada boyasız yakıştırmıyorum. tabii aşırı beyazlık olanlardan bahsediyorum
Yaşlı insanların kendini iyi ve mutlu hissetmesi gerekir ne mutlj ediyorsa onu yapmaları gereklidir
boyatmak istemem
Fakat toplum sacii beyazlamişşşşşşşghhhhhh seslerini de duymak istemyrm
Istiyosa boyatsın.. kendisni nasil iyi hissederse yani
beyaz saç bence gunumuzde artik ayri bir hava katiyor hatta gri saçlar cok moda Şu an sacini boyatmak insani genc gosteriyor tercih meselesi ya
Kişi kendini öyle iyi hissediyorsun boyatabilir yaşlı genç diye değilde
Erkeklerde pek doğru görmem ama kadınlarda olabilir.
kişisel tercihe göre doğru ya da gerekli denilebilir bence
Sac boyamanın yaşı yok onsan kendini her yaşta mutlu etmeli
Yapma desen bile bir kadın kafaya koydu şeyi yapar 😃
Kendilerini mutlu hissediyorlarsa elbette boyatsinlar..
Gencligimizde gunyuzu gormedik belki yaslilikta agaran saclarin hatrina rabbim guldurur boyatmam ben de herhalde...
Boyatırım güzellik yalnızca gençlerin tekelinde değil hatta mezara bile boyalı saçlarla gitmeyi planlıyorum
İtici geliyor Ajda Pekkan olsun Hülya Avşar ve en gıcık olduğum kadın seda sayan çok itici geliyor boyatmak vb şeyler
boyatırdım.. ne varki.. hatta siyah beyaz yapardım.. ozaman turkuaz mor yakışmazdı çünkü sanırım..
Dogru ya da yanlis bilmem ama istedigi gibi olmalarinda sakincasi yok bakimli olmak her yasta guzel dir d
Kişisel tercih meselesi bakımlı olmaları iyi bence.
Hayır, Allah beyaza boyadıysa üstüne bahsetmek bile gereksizdir..
Kendini nasıl mutlu hissediyor ise öyle yapsın gereklilik değil bazı şeyler ihtiyaçtır
Tercih onlara kalmış ama saçları artık daha hassas ve boyayınca daha fazla yıpranıp dökülme ihtimali de var.
Gerekli değil bence : doğallık bir tık daha önemli benim gözümde.
kime gore neye gore herkezin kendine gore dogrulari var işteyen istediğini yapmakta özgür
Seviyorsa guzel bence
Kadın olsaydım neden olmasın
O an ki ruh halime bağlı :(
Emoji yanlış oldu yaa 😅
Biraz o zamanki tarzıma bağlı.
*Gecen bol olsun.*
Kendi zevkleri illa zorunlu diye bir kural yok
evet bakımlı olmaları iyi.
Yasliligi kendine yakıştıramıyo demek ki
Kendimi genç hissediyorsam boyatırım
Yanlış ve gereksizdir..
Yahu ne var boyatmakta ki bu kadar buyutuyorsunuz
İsterse neden olmasın
kendilerine kalmış ama boyamaları iyi oluyor bence
Bir yorum yapmak saçma kendi tercihleri
kendilerini iyi hissediyorlarsa, boyatsınlar..
Yaşlanınca saç beyazlıyor boyanması gerekir
yargılamak bize düşmez. kişinin tercihi.
Hayır ya da evet fark eder mi
Çok ta gerekli değil. Ben beyaz saçtan memnunum.
Bilmiyorum hiç düşünmedim 😅
Bakımdır bu iyi bir şey.
Keyfi bilir ona da mi karisalim
Isterse boyatsin
İsteğine bağlı..
Degil
Boyatırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar