• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Saç Bakım

Erkeklerin saçlarını marjinal renklere boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Soo-jin
Soo-jin Takip Et
FenomenGuru Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
65
Yapay Zekaya Sor
#Soojin #Jende
Bazılarına yakışıyor.
Erkeklerin saçlarını marjinal renklere boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Erkeklerin saçlarını marjinal renklere boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • devilsma
    devilsma Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    ben yakıştırıyorum, çoğuna da gidiyor bence. saç boyatan erkeklere 'adam mı bu' tarzı laflar söyleyenler önce kendi adamlıklarını sorgulamalı. adamlık sizin sandığınızın aksine kişilik ile ilgili bir kavramdır. her şeye sanki kuralları sizler koymuşsunuz gibi yorum yapmasanız daha iyi olacak sanki

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BiBusesin
    BiBusesin Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben çoğunu karizmatik bulmuyorum.


    Erkekler genellikle figür olarak gözümüzde; güven, güç, sadakat, karizmayı temsil ettiği için bu tarz saç renkler daha çok rahat, sakin, çocuk ruhlu erkek ımajı veriyor. Kadınlar genelde olgun ruhlu erkeklere ilgi duydukları için bu saç renkleri bu olgun mesajı veremiyor bence.


    E tabiki bazısına da sarı, kızıl renkler yakıştırsamda; mavi, turuncu, pembe, mor gibi uç renkleri çekici bulmuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Esther1
    Esther1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Her zaman kararlara saygı duymakla beraber insan kendini nasıl mutlu hissediyorsa öyle olmasını düşünüyorum. Karşımdaki o şekilde mutluysa bende onun adına mutlu olmaktan başka bir şey düşünemem. Üniversite zamanı benim saçlarım yeşildi. Şimdi sarı. O zaman yeşil iken mutluydum, şimdi de sarı... 😊

    3
    0 Yorumla
  • MORPHİA
    MORPHİA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    +1 yıl

    Merhaba.
    Yakıştırmıyorum. Doğal kendi saç renkleri erkeklere daha çok yakışıyor. Aksi taktorde bana itici, kadınsı ve hoş görünmeyen bir imaja yarattığı düşüncesine kapılmamı sağlıyor.

    5
    1 Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      Bende aynı fikirdeyim ama yorumlarda kadınların pantolon giydiği için etkenlerinde istediklerini yapabileceklerini söyleyen bir gay var galiba :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

91

Cevap

44

Cevap

  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkekte boyalı saç sevmiyorum.

    6
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Asyalılara yakışıyor.. Ben asyalı görünümde olarak ben bile yaparım istesem ama kına kullanırdım kına helal olur boya haram erkekte

    2
    0 Yorumla
  • massalizm
    massalizm Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Yakışana yakışıyor lakin yakışmayanı olduğundan daha kötü gösteriyor. Taşıması zor.

    3
    0 Yorumla
  • Desert_Lotus
    Desert_Lotus Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Japonya kore bu ulke insaninin tipi zaten animemsi. O renkler onlara yakışır. Bizim ulke geneli tipte yeşilçamsı. Yakışmaz bize yapanlar var onlara şahsen yakıştıramıyorum ama gençken deneyin tabi nolacak 😂

    1
    0 Yorumla
  • Bittimb5
    Bittimb5 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 42%
    +1 yıl

    Kadınlar nasıl boyatıyor ve onlara yakışıyorsa erkeklere de aynı şekilde yakışıyor.

    2
    0 Yorumla
  • tarikinann
    tarikinann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 40%
    +1 yıl

    Kadınlar boyatması hakkında ne düşünüyorsak onu normal birsey

    2
    0 Yorumla
  • Helix8233
    Helix8233 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 87%
    +1 yıl

    Türk erkeklerine çok yakışmıyor bence böyle renkler.

    1
    0 Yorumla
  • KaRaTeKiD07
    KaRaTeKiD07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendine yakıştırıyorsa kimse bir şey diyemez bence. İnsanların bu tepkilerini anlamıyorum gerçekten.

    1
    0 Yorumla
  • sabahınilkisigi
    sabahınilkisigi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 69%
    +1 yıl

    Bazı şeyleri tipin etkilediğini düşünüyorum örnek resimdeki yakışıklı çocuk yapmış güzel olmuş ama tipsiz biri yapsa olmaz

    1
    0 Yorumla
  • kovaburcuzekasi
    kovaburcuzekasi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Genelde olgun erkekler boyatmaz.. genclerde böyle kanı kaynayanlarda olur 😅 ne biliyim bana gore değil, yapana da saygi duyarım tabi canım ne denir

    1
    2 Yorumla
    • mishi
      mishi
      +1 yıl

      Olgunlukla boyanın ne alakası var avk

      Yorumla
    • Falankes55
      Falankes55
      +1 yıl

      Helal ya ayni düşüncede bi insana denk geldim sonunda👏👏

      Yorumla
  • 65412
    65412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 92%
    +1 yıl

    normalde sakalım kızıl çıkıyor benim üzerine 1 tık daha kızıl boya kız kardeşim yapmıştı sakalımın keçi sakalı kısmı kırmızıydı :D

    0
    0 Yorumla
  • gülümserkene
    gülümserkene Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Saçlarım uzun olsaydı boyatmak isterdim. Mavi veya pembe renge falan değil. Sarı renge boyardım belki 🤔

    0
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    Yakışana yakışıyor

    8
    1 Yorumla
    • DORUKMAHLAS
      DORUKMAHLAS
      +1 yıl

      Aynen.

      Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben genel anlamda sac boyatmaya karşı biriyim.

    Doğallık candır.

    1
    0 Yorumla
  • umutsuzuykucu
    umutsuzuykucu Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    bence gereksiz ve hiç çekici değil ama tabiiki kendi bilecekleri iş. herkes istediğini denemeli bence, içinde kalmasından iyidir

    0
    0 Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Sen şimdi buraya jk yi koymuşsun yorum yapanlar hiç bu fotoğrafa bakmadı mı acaba merak ediyorum...

    1
    0 Yorumla
  • Gizemcky
    Gizemcky Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    asyali erkeklere cok yakistigini düsünüyorummmm aggagagag

    1
    0 Yorumla
  • merveösm
    merveösm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Korelilere yakisiyorda türk erkeklerine yakışmıyor 😂

    1
    0 Yorumla
  • SentinelAli
    SentinelAli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    keşke ergenlikte yapsaydım diyorum emo gibi geziyordum

    0
    0 Yorumla
  • beamergirl
    beamergirl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşşırı beğeniyorum yakışana çoook yakışıyor😍😍😍💖

    0
    0 Yorumla
  • Dewy_Mi_O
    Dewy_Mi_O Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 36%
    +1 yıl

    iğrenç. onları erkek olarak görmüyorum, fino olabilirler.

    0
    0 Yorumla
  • koreanturkey
    koreanturkey Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 53%
    +1 yıl

    Ülkemizde pek kabul görmüyor.. Bence çok hoş oluyo..

    0
    0 Yorumla
  • sericevappls
    sericevappls Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 84%
    +1 yıl

    Topluk başka bişey değil yakında etek ve tayt ta giyerler

    0
    12 Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Pantolon da zamanında erkek kıyafetiydi, kadınlar giymezdi. Sizde mi top oluyosunuz? Zihniyete bak ya

      Yorumla
    • devilsma
      devilsma
      +1 yıl

      @Laviedemoi kafa gelişmiyor bunlarda hiç uğraşma bile

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      @devilsma çok haklısın

      Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      Sen kendi zihniyetine bak gelmiş bana pantolondan bahsediyosun o kadar zihniyetin gelişmişse fikrime de saygı duyarsın bi zahmet benim düşüncem böyle eleştirilerini kendine sakla senden düşünce belirtmeni isteyen olmadı

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Senin gibi b*ktan zihniyetli birisinin fikrine saygı duyup neden adam yerine koyayım? Sen daha milletin yaşama tarzına hakaret edip, burnunu sokmamayı öğrenememişsin. Başkasının hayatı seni ilgilendirmiyor, başkasının yaşayış tarzına da laf edemezsin. Zamanında kadınlar pantolon giymiyordu, etekle vs daha çok dolanıyordunuz, sonra moda derken kadınlar da pantolon giymeye başladı. Siz de top oluyorsunuz o zaman? Çünkü senin gibi geri kafalılar o dönem kadınlar pantolon giymez erkekler için diyordu. şu an giyenleri yadırgıyan kimse var mı? Yok. Sevmiyorsan bile b*ktan fikirlerini kendine sakla. Başkasının yaşayış tarzına yönelimine saygı gösterme, sonra da saygı bekle. Ne güzel, pırıl pırıl kafa sıfır kullanım.

      Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      burada bi soru sorulmuş sen bana gelip yargılayamazsın söyleyemezsin edemezsin diyemezsin burada soru sorulmuşsa istediğim cevabı veririm sever pantolonunu şimdi başlatma pantolonundan erkekler sizin gibi yvşaklar yüzünden makyaj yapar i*bne gibi gezer oldu zihniyetmiş sendeki gev şeklik konya ovası olmuş genişlik adı altında karınıda grup yaptırır oturur izlersin sen

      Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      Başkalarının hayatına burnunu sokmamayı öğrenmişsen boş ver git yorumumdan hadi seni ilgilendiren hiçbişey yok burada

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Yazık kafana

      Yorumla
    • devilsma
      devilsma
      +1 yıl

      ağzım açık okudum cidden ne kadar dil dökersen dök aynı, böyleleri adama kafayı yedirtir

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      @devilsma aynen öyle, kısa şekilde son kez cevap verdim yeterli. Ne desek de o kafada beyin namına bir şey olmadığı için almıcak. Çabaya değmez.

      Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      Devilsima sen kim köpeksinde ordan burdan çıkıyon sana konuşanmı var ya

      Yorumla
    • sericevappls
      sericevappls
      +1 yıl

      Beyninizi skiyim ya saman koymuşsunuz beyin yerine

      Yorumla
  • Soulforged
    Soulforged Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 95%
    +1 yıl

    Ben pskolojik boyutu olabilecek durumlar harici erkeklerin saç boyatmasını yakıştıramıyorum…

    0
    0 Yorumla
  • kotukizzx
    kotukizzx Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 35%
    +1 yıl

    Adam dediğin saç boyatmaz, erkekleri bilemem.

    0
    0 Yorumla
  • Marvy
    Marvy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 92%
    +1 yıl

    İtici buluyorum. Yakışana denk gelmedim. Belki yakışana denk gelsem fikrim değişebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Zemherii27
    Zemherii27 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Lütfen herkes normal olsun ya etrafta normal saç rengi görmüyorum artık

    0
    0 Yorumla
  • matmazelling
    matmazelling Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    Bazılarına yakışıyor. Bu fotodaki erkeklere yakıştırmıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Katreyn
    Katreyn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Doğal olan renkler dışında diğer renkler her tene her yüze gitmiyor

    0
    0 Yorumla
  • watsoniadensiflora
    watsoniadensiflora Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 85%
    +1 yıl

    Boyatsınlarda yeşil ve mavi renkli saçlar bana hiç hiç hitap etmiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Talyahoneybear
    Talyahoneybear Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bayılırım. Yani eğer yüzüne ve tenine yakışıyorsa neden olmasın. sevgilim olursa saçnı mavi yapmasını isterim jfjlakfaeg

    1
    0 Yorumla
  • aycamp
    aycamp Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    Babyfaceler dışındakilere yakışmıyor dldjkddjdk

    1
    1 Yorumla
    • Soo-jin
      Soo-jin
      +1 yıl

      Kesinlikle.

      Yorumla
  • delil4h
    delil4h Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hiç bişey düşünmüyorum. Başkasının saçını eleştirmek bana düşmez. İsteyen istediği gibi yapar saçını. ☺️

    4
    0 Yorumla
  • mishi
    mishi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hoş oluyor, yakışan bir renk ya da şekil olursa feci havalı

    1
    0 Yorumla
  • MassageForCouple
    MassageForCouple Takip Et
    Xper 3 Yaş: 46
    +1 yıl

    Herkese yakışmaz ama yakışanın da yaptırması güzel oluyor. Dünyamız renkleniyor

    3
    0 Yorumla
  • lostpurpage
    lostpurpage Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Gayet normal bir durum olduğunu düşünüyorum.. Hatta bazı yüzlere öyle güzel yakışıyor ki cidden normal saç renginin o renk olduğunu düşünüyorum 😸

    0
    0 Yorumla
  • Gülkadığolu
    Gülkadığolu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Boyalı saçı her iki cinste de sevmiyorum bakım yapılsın ama boya olmasın kendi rengini de bozuyo

    1
    0 Yorumla
  • elaklc
    elaklc Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Japonlar bunu çok yapıyor ve bence çok hoş ten rengi Beyaz olan çoğu kişiye marjinal saç yakışır

    1
    0 Yorumla
  • Staarsky
    Staarsky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    bir şey düşünmüyorum herkes saçını boyuyabilir

    1
    0 Yorumla
  • Nüktedâr
    Nüktedâr Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hepsine yakışmıyor. Yüze göre değişir bence.

    1
    0 Yorumla
  • _brown_
    _brown_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Herkesin kendi zevki … ama doğal iyi Ya bn çok boyadım doğalın yerini hiçbişey vermez

    0
    0 Yorumla
  • Püfipufu
    Püfipufu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Korelilerin suratı bebek gibi olduğu için onlara yakıştırıyorum ;)

    0
    0 Yorumla
  • Emre10der
    Emre10der Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Gerçekten yakışan da var yakışmayan da o yüzden düşünen arkadaşlar önce bunu tespit etsin bence 👍

    0
    0 Yorumla
  • mutluet06
    mutluet06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ay resimdeki çok yakışıklı Allahım bana nasip et jk

    0
    0 Yorumla
  • Ece16utangac
    Ece16utangac Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Sadece erkeklerin degil kimsenin bu renkleri tercih etmesini sevmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • meinherzbrennt_
    meinherzbrennt_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Açıkçası ben çok beğeniyorum, yüzüne falan uygunsa.

    0
    0 Yorumla
  • Tqce947
    Tqce947 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkeklerin orjinal saç renkleri güzel bence boyatmalarını sevmiyorm

    0
    0 Yorumla
  • Demosarsln
    Demosarsln Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkek dediğin kara kaş kara gözlü olur o ne öyle kadın gibi saç boyatmak ıyyy

    0
    6 Yorumla
    • devilsma
      devilsma
      +1 yıl

      mağarana dön

      Yorumla
    • Demosarsln
      Demosarsln
      +1 yıl

      hadi ordan bacım

      Yorumla
    • Demosarsln
      Demosarsln
      +1 yıl

      Gerizakalı

      Yorumla
    • Demosarsln
      Demosarsln
      +1 yıl

      Beyinsiz sen kim oluyorsun ki

      Yorumla
    • Demosarsln
      Demosarsln
      +1 yıl

      Eşşek kızı eşşek

      Yorumla
    • devilsma
      devilsma
      +1 yıl

      3 iq

      Yorumla
  • ramazann00
    ramazann00 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Genelde işsiz kesimin tercihi, doğru düzgün adam böyle yapmaz

    0
    2 Yorumla
    • devilsma
      devilsma
      +1 yıl

      insanları dış görünüşüne göre adam sanıyorsun demek böyle devam et ramazan

      Yorumla
    • ramazann00
      ramazann00
      +1 yıl

      @devilsma İs hayatında çalıştığın kurum şirket bu saç stillerine izin vermez

      Yorumla
  • Muggleise
    Muggleise Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Jungkooku koymuşsun ben simdi ne deyim adama her sey yakışıyor

    0
    0 Yorumla
  • tanrınındelisi
    tanrınındelisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    İmkanim olsa boyardim bende ama burada linc edilirim

    0
    0 Yorumla
  • Ogrencicikcik
    Ogrencicikcik Takip Et
    Xper 1 Yaş: 29
    +1 yıl

    Değil erkekler kadınlar da boyamasın bence yapay hiç bir şey güzel durmuyor.

    0
    0 Yorumla
  • NeyyyyMıstaamNeyyyy
    NeyyyyMıstaamNeyyyy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Erkek dediğin koyu renk saçlı olur

    2
    0 Yorumla
  • yunaaa
    yunaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 63%
    +1 yıl

    Yakışıyor kelimesi az kalır. Olağanüstü

    1
    0 Yorumla
  • marjinalgirl2367
    marjinalgirl2367 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Pek yakışmıyor bence:-)

    1
    0 Yorumla
  • feyziiihüsnü
    feyziiihüsnü Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    S. kmsonik diye düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • ilaydaefsun
    ilaydaefsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    İğrenç kız da erkekte

    1
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben daha çok hemcinslerime yakıştırıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • yatyanıma
    yatyanıma Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    Önce aç karnını doyursun

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Gereksiz. Boyatmalari bile gereksiz.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > Erkeklerin saçlarını marjinal renklere boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkeklerde saç boyası hakkında ne düşünüyorsunuz? 25 cevap verildi
Bir erkeğin saçını boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz, bu renk nasıl? 21 cevap verildi
Sizce erkeklere boyalı saç yakışıyor mu? 17 cevap verildi
Saçlarını boyatan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz? 75 cevap verildi
Kır saçlı erkeklerin saçını boyatması hakkında ne düşünüyorsunuz? 45 cevap verildi
Erkeklerin saç boyaması hakkında ne düşünüyorsun? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Nefret boyutunda sevmediğin birileri var mı?
  • Bir gönül nedir ki senin uğruna, dediğiniz biri var mı?
  • Birine yukarıdan bakmayı mı seviyorsunuz, aşağıdan bakmayı mı😂?
  • Ee neler yapıyorsun?
  • Siyah zeytin mi, yeşil zeytin mi?
  • Sulugöz olmak zayıflığın göstergesi mi?
  • Bakınca gözlerinizi parlatan biri var mı?
  • Vücudunuzda en çok nerenizi seviyorsunuz?
  • Sırılsıklam aşık oldun mu?
  • Rabbimizi gerçekten cehennem korkusu olmadan, sadece O olduğu icin sevebiliyor muyuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨