Selamm🎃 Geçen hafta saçlarımı boyattım iki üç saattir pişmanlık duyuyorum 🥺🙄 güselim doğal uzun saçlarımı özledim şimdiden 🥲 çok büyük bir hata yaptım sanırım 😏 Saçını boyattıktan sonra pişman olan var mı yia?#Afraa
Saçınızı boyattıktan ne kadar süre sonra pişman oldunuz?
Hiç boyatmadım oksijenli su kullanıyorum rengini açıyor. Babam da genç yaşında öyle yapıyormuş, saçları altın gibi parlıyormuş. Eee, tabi kızlar da babama hasta olmuşlar 😍 bende o dönemde olsaydım bende olurdum ❤️ eskisi kadar sıkça oksijenli su kullanmıyorum ama tekrar başlayacağım. Saçlar parlıyor ve olduğundan daha da dolgun görünüyor. Çok sık kullanmamak gerek, az biraz eline döküp saça süreceksin.