İlk defa gittiğim bir kuafördü ucundan alacağım deyip omuz hizasında bıraktı çok kötüydü deli oldum küt yap ne olduğu belli olsun bari dedim. Hayatimin en büyük pismanliğiydi 🙂
Kullandığım en uzun saç boyu bu kadardi ve ben bu kadar saç boyunu çeneme kadar kestim. Sonrasında o kadar çok pişman oldum ki şimdi Aralık ayından beridir uzatmaya çalışıyorum
Evet bir keresinde saçımı omuzlarıma kadar kestirmiştim başta mutluydum daha sonra o saçlara nasıl kıydım diye yarı yolda hüzünlendim pişmanlık yaşadım.
hayatımda yaşadığım en büyük pişmanlıklardan biri hemde. çok güzel uzatmıştım, sırf bir video yüzünden gaza gelip kesmiştim bir de onca emek vermiştim uzasın diye.
Saçım heeep uzundu. Değişiklik yapıo küt kestim. İlk defa o kadar kısa olmuştu. Çok ağladım kafamda saç kalmadı diye. Toplanmıyordu bile alışmam uzun sürmedi. Artık uzadıkça kesiyorum😂