Oldum maalesef.. Son zamanlar saçlarımı çok kötü bir renke boyattım..


Merhaba <3
Saçlarımı açık mor veya açık mavi tonlarında boyamak istiyorum fakat pişman olurum diye endişeleniyorum. Bunun içinde cesaret edemiyorum. <3
- Sen cesaret edersen gerçekten çok harika duracağından eminim. Benim psikolojim bozulabilir. <3 Kendimi kötü hissetmemeliyim.
Genelde istediğim saç rengi olur gadası. Daha önce iyice düşünüp karar verdiğim için, işin sonunda pişmanlık yaşamıyorum.
Cevap
6Cevap
Kendi doğal saç rengim hiç boyamadım ama düşünüyorumm
Kendimi bildim bileli sarışınım bazen kızıl ya da siyah yapasim geliyor ama vazgeçemiyorum))
Saçlarımı hiç boyamadım daha, sadece rengini biraz açtım
Saçımdaki boyanın akmasını beklemeden orijinal rengi olan siyaha boyadım
Bir güzel de yandı
Pişman olmuştum
Upuzun saçlarımı kesmek zorunda kalmıştım
Ben de en son saçımi çilek sarısı için aldığım bir boyayla açığıyla mahvettim ve istediğim renk olmadı hemen aktı. sacima zarar verdiğime kaldım. bir daha boyamayacagim
Saç rengim güzel boyamayı düşünmüyorum
Ahahah oldum. Platin ombre yapmıştım, başlı başına güzel oldu ama tenime asla gitmedi. Ben de hemen kumral çevirdim, sahip olduğum en güzel saç 👌
Ben kumral bir kızım koyu kahverengi saçlarım ama sinirle açık kestane boyattırdım en sevmediğim kıza içine etti tabiki ama baya yakıştı
Saçlarımda boya yok 😅 ama boyatsam pişman olur muyum olmam
Pembe yaptım, fuşya yaptım, şeftali yaptım, kızıl yaptım, sarı-kumral yaptım ama hiç pişman olmadım.
Hayır en ekstrem tercihim kızıldı o da efsane olmuştu.
Hayır olmadım şuanda sarı kullanıyorm çokta yakıştırıyorum siyahtır normalde saç rengim
Çok defa boyadım ama her rengi ayrı sevdim, hiç olmadım umarım olmam da.
Evet pembe beyaz karışık yapmıştım pişman oldum sadece pembe çok daha güzel oluyor
Bir kac ay once kizil yapacagima acik renk alip turuncu almisim direk ertesi gun kizila cevirdim
Bir ara böğürtlen mavisine boyamıştım. Geri dönüş çok zor olduğu için pişman olmuştum.
Böğürtlen siyahı pardon 😕
Evet aktardan kızıl boya almak istedim simsiyah oldu saclarim mahvoldu
Sarıydım kumrala boyadım berbat oldu :D hergün yıkıyorum açıldı biraz
Sarıya boyattığıma pişman olmuştum hiç yakışmamıştı :D
Evet bir keresine siyaha boyamıştım esmer hiç yakışmıyordu pişman oldum
Siyaha boyayıp pişman olmuştum. Yinebaklim siyaha boyatmakda
Ciao🦇🍀🎈
Hiç boyamadım gece mavisi güzel olurdu ama.
uçları sarı yapmıştım kezban gibi oldum diye kestirmiştim 2 gün sonra
Benim rengim kızıl ve sarı diğer renge geçerken zor oluyor ikisinide seviyorum
Mavisiyaha boyatmistim. kapkara oldu hic hoslanmadim acamadilarda. uzayana kadar bekledim
Bakır rengi pişmanlığı yaşadım
Her rengi yaptım sadece kendi saç rengim yakışmıyor şu an saçlarımın yarısı bu mavi gibi mesela
Yaklaşık 1 2 sene önce
hangi renk
Kahverengi sarımsı bişeydi😀
Yakışmadı mı hiç bence yakışmıştır sana
Şu an ki hali daha güzel ama beğenmemiştim
Hmm anladım timam :)
15 yaşındayken önlere açıcı yaptırmıştım. Arkadaşlar yakıştığını söyledi ama 2 ay sonra kestirmiştim 😂
Hic boyamadim ama pisman olmaktan korktuğum icin boyayamiyorum da
Boyamadım ama kırmızı yapmak istiyorum pişman olacağımı sanmıyorum
Sarı yaptırdım sadece yıprandı icin biraz üzüldüm ama yakıştırdim da
Sarı yapmıştım ve çok pişman olup siyahla kapamıştım
Hayiiir hiç saçımı boyatmadim doğal rengi güzel 😌😂
Evet gri yaptım hepsini değil ama ve çok pişman oldum
Evet sarıya boyatmistim.
evet. kına yakmıştım🥴😐
Saçlarımı hiç boyamamdım
Maviye boyadığım absürt bir dönemim var.
Hiç boyamadın o yüzden hayır
Merhaba
Saçlarımı hiç boyamadim
Kahverengiden siyaha boyadım pişmanım
Tarçınlı bi şey yapmıştım b ok gibi olmustu
Kendi saç rengimden çok memnunum hiç boyatmadım.
boyatmadım küçüğüm daha
Oldum her rengi denedim yandı
Çilek kızılı Yıldız Tilbe yan sanayi Artemis
sarap kizilina boyadim olmadim pisman
hayır..
Hiç boyamadim o yüzden pişman değilim
Sarı yaptım ve pişman oldum
Hayır saçlarımı hiç boyatmadım
Mora boyadım ama pişman değilim bence yakışmıştı😅
Siyah. Şu an acik bakır
Hiç pişman olmadım
hiç boyamadım
Hayır hiç boyatmadım
hiç boyatmadım
Mor eheueh
Saçımı hiç boyatmadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?