Her boya da platin değildir dikkatinizi çekerim. Platin saç boyatmada zirve bence😄 Sizce de haklı değil miyim yoksa kendall oralet mi içtin yine diyorsunuz? Bence platin sarısı saç zenginlere mahsus bir renk.😊 #benkendallPlatin sarısı saç zengin gösterir mi?
Saçlarımı platin sarısına boyatsam kesin zengin derler mi?
Kesinlikle zengin boyası kızıldır. O kadar hızlı akıyor ki kızıl sürekli boyamak gerekiyor çok zor o yüzden. Platini bi kez yaparsın sonra senelerce kullanırsın saçkarını da zaten bir hayli yıpratır platin. Onun çok dikkatli bir şekilde yapılması gerekir dikkatli olunmazsa saç da yanar kopuklar da olur. Ayrıca açıcı değen saç keçe gibi olur sürekli ya fönlersin ya bişeyler yaparsın ki kötü durmasın. Zor bir saç platin mesela ben saçımı açtırdım boyatabilmek için. O kadar pişmanım ki şimdi saç maskeleridir yağlarıdır kremleridir uğraş babam uğraş pişman olursun güzelim saçlarıma yazık oldu dersin benden söylemesi
Yaaa bazı platin saçlar çok ucuz duruyor ben o yüzden cesaret edemedim kendim küllü sarıya boyadım ama bilmiyorum bazılarındada güzel duruyor. Risk almaya değer mi? 👩🏼🦱
Haklisin tabiki platini ortalama bir kuafor saca zarar vererek boyar ama kaliteli bir kuafor hafif hasarla boyar platin icin beyaza acilmasi lazim zaten (boya kalitesi, oryal kalitesi) onemli seyler bunlar
Resimdeki gibiyse evet zengin derler mesela ben bir tane sarı platin saçlı kızı görsem zengin zannederdim zen havası var derim bu kızda bu fotoğrafta ki kızdada zengin havası var söyleyeceklerim bu kadar.