Saçlarımla boya geçmişim pek olmadı. Bir sene içerisinde 3 kez boyamak dışında. Yemyeşil, çimen gibi olmuştu saçlarım. Üstelik kısaydı. Çevremden çok geri ve cahil tepkiler geldi. Ben de bir süre sonra bunaldım ve koyu kestaneye boyattım. Şimdi de maviye boyatmak istiyorum. Siz mavi saçı nasıl buluyorsunuz? (Açık buğdayım) #benkendall
Yakışır, boya gitsin.
Mavi nedir ya😄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Saçlarımı yeşile boyamıştım, şimdi de mavi istiyorum. Mavi saç kızlara yakışıyor mu?
Ben genelde saç rengine değil de kaş renginin saç rengiyle çok alakasız oluşuna takılıyorum. Bence saçını yıpratmamaya çalışarak, kaş rengine de orantılı bir ton bularak ve en önemlisi bir kadın da olmazsa olmaz gülüşünü ihmâl etmediğin takdirde dilediğin her rengi kullanabilirsin😊
Blue is the warmest colour. Filmini izledin mi bilmiyorum. Lgbt bireylerinin favori filmidir. Bende çok severim.
Orada mavi saçlı bir kız vardı. Ve filmi izleyen neredeyse her lezbiyen saçını maviye boyattı. Ben de bilinçaltıma o şekilde işlediği için mavi saçlı kızları hep lezbiyen sanıyorum. Yakıştırıyorum da.
Böyle bi yönelimin varsa kesinlikle boyat yoksa da belki benim gibi düşünen insanlara denk gelebilirsin 😁 Gene de bunu umursama
Bende yeşile boyadım 4 5 ay tekrarlayarak kullandım şu an mavi 2aydı mavi kullanıyorum ve herkes mavinin daha çok yakıştığını söylüyor sanada yakışır mutlaka istiyorsan boya gitsin 🥰
Ayırt edici bir özellik olarak kalabalık içinde en çok göze hitap eden ve dikkat çeken sen olursun mavi saçlarınla. Fakat maviye boyadıktan sonra salaş veya siyah giyinirsen insanlar seni gotik ya da emo sanabilir. Ona dikkat etmeni öneririm :)
Mavi saça uzun bir boy ile +9999 olacağını da düşünüyorum :D Tabii uzun boylu değilsen de yine de sorun olmaz. Senin istemen yeter boya gitsin :)
Ben de boyamıştım maviye ve bayılmıştım kendimde. İstiyorsan yaptırmalısın, kimin ne dediğini önemseme. Bu tarz değişiklikler her zaman iyi hissettirir.
Guzel oluyo ama o acici saci mafediyo. Bide bu renkler 1 haftayi bile bulmuyo akiyo cokda kotu bi renge donusuyo. O yuzden surekli bayamak gerekiyo haftalik. Bende boyamistim fuşya ya.
Ben 1 yıl boyunca mor gezdim o aktı pembiş gezdim , eğer kendini mutlu hissedeceksen ve yakışacağını düşünüyorsan boya gitsin ✨ bir daha mı geleceksin sanki dünyaya 🤭
Yakışır boya gitsin dedim de şunu diyim mavi saç çok hoş ama yeşil iğrenç bence. Platine kadar açman gerekir ve sık sık boyatman. Benim d bi ara maviydi ama 2 yıkamaya yeşil oluyordum sinir oluyordum
bence güzel olur ama yine de biraz daha araştır istersen. dip not: keşke saçlarını tekrar koyu kestaneye boyamasaydın öyle insanlar her şeye laf ediyorlar.