Saçımı açıcı ile açtım ama kötü oldu, nasıl düzeltirim?

Saçımı açıcı ile sadece alt kısmını açtım ama iğrenç oldu geri üstte kalan saçımın rengine nasıl döndürebilirm yardımcı olur musunuz
Saçımı açıcı ile açtım ama kötü oldu, nasıl düzeltirim?
Cevapla