AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Kimin ne dediği önemli değil, önemli olan senin ne hissettiğin dir.
bir tutamını boyat tepki almazsın. ama çok haklısın pembe saç çok iyi çok tatlı
İstesem yapardım kimse umrumda olmaz ama bana sorarsan yakışmaz
Yakışacağını düşünüyorsanız yapın tabi. Ama çevre çok tepki gösterir. Her şeyi onlar biliyor ya (!)
Ne alaka geçen bizim mağazaya 70 yaşında teyze geldi saçının yarısı sarı yarısı maviydi
Keyfin ne isterse onu yap bacım hayat senin kaç senin onlara bok yemek düşer ❤️
Yaş itibari ile tepki çekmen kaçınılmaz. Böyle shoplu gibi de gezilmiyor.
Yaaa millete ne gönlün neyi nasıl istiyorsa öyle yappp onlarda kimmiş PİS KÖPEKLERRR nahhhü
Bence aksine havalı bir anne imajı yaratır 😅 olur yahani veli toplantılarında hep havalı bir anne
Cekersin dikkat evli olmana gerek yok ki bekarlar bile çekiyor dikkat ama insalarin konusacagi 1 saat duyma
Herşeyin bir zamanı vardır. Bence sırıtır yinede karar senin.
aplacım yaşın doğruysa az son kullanma tarihin geçmek üzere kralken soytarı olma derim
yasadagınız sosyal cevre algıları onemlı. Ama bır kısmını yap sonra bakarsın duruma göre
Sacini yeşil yapan cinsler var pembe yine iyi 😀😀
bir ara mavi kısa saçlı bir kız görmüştüm çok dikkat çekiciydi 🙄
@nuluad mavi olabilir gece mavisi meselaaa
Aynen hatta sanada iyi olur 🙊🙊
Fotograftaki kadar koyu olmadigi surece daha acigi onun tatli durur bence cok
etrafı çok takma hatta snein için iyi bile olabilir kimin ne olduğunu anlarsın. masumc abi istek bu yanlış veya klaksız bişey değilki yapacağın. koskoca kadınsı kendi kararlarını kendin verebilirsin.
Kimseyi ilgilendirmez ama gereksiz bir tercih dediğin gibi annesin ve örnek oluyorsun çocuklarına hani bir lâf var imam osurursa cemaat scarmis sen daha değeri olan şeyler yap çocuklarının önünde..
İçinde kalmasın yap boşver onu yapmasan insanlar eleştirecek başka birşey bulur nasılsa 🤗
Türkiyede genelde çekilir ama saçma yani oembe saçlılar anne olamaz mı ben yapardım
İstediğinizi yapın bunun yaşla çoluk çocukla ne ilgisi olabilir. Kim ne derse desin
Ben elli yaşındaki anamın saçlarından iki tutamını maviye boyadım, hiçbir şey olmaz.
Bence kendi aralarında dedikodu yaparlar ama sen istediğini yap takma onları
Yaşadığınız semt ve şehirde çok önemli. Gelin bağdat caddesine insanlar oralı bile olmaz
Şu soruyu sormak zorunda kalmak bile ne kadar saçma. Bu ülkede maalesef böyle. Bence boyamalısın. İnsanların ne dediği umurunda olmamalı.
Bu kadar güzelsen sorun olmaz ama değilsen dikkat ve tepki çekersin
Tepki çekersin belki ama kendini savunabilirsin o yüzden kime nee
Senin saçın senin tercihin. Akrabalarının bir şey deme hakkı yok.
Bir tutam atsan araya ne olacak. Aileyle beraberken araya dolarsın az belli olur.
Aile, akraba tepkisi senin için önemliyse zaten yapamayacaksın. Hep içinde ukde kalacak.
Bunun evli ve çocuklu olman yapmam an anlamına gelmiyor
Sokakta 50yasinda mavi sacli bir dayi görsen snnde tuhafuna gider simdi uydurma
@AnladimmAaa bak ufaklık bu soran 50 yaşında değil herkes özgür istediği gibi giyinir saçını boyadır o yüzden ben kimsenin kılık kıyafetine tuhaf bakman
Yo 40yasinda
Pardon 43
Bak amca ben yurt disinda yasiyorm orda bile 43 50 yasinda kadin veya adam sacini pembe mavi mor yapmiyor ki yapasa tepki alir yolda bile herkes tuhaf bakar 20 yasnda olsa pek değil gerci rengarenk sacli genc bile yok o türkiye ye has bir konu hahah
@AnladimmAaa ondan daha büyükleri de yapıyor
Ben 20 yasisndaym sen ne sacmaliyorsn? Haddini bil noldu siz yurt disini örnek aliyorsnz örnek aldignz ülke sizin tahmn ettignz gibi değil sokakta ciplk insanlar yok :d
@AnladimmAaa ilk önce büyükleri ne nasıl konuşacağını öğren ben senin baban yaşındayım
34 babam mi oluyo? benim babam 50 yasinda ve ben 60 yasinda sa olsan 10 yasinda da olsam sagisizca konusmadm kendine gel
Dick bisi bulamadn ya kivran smdi pislk domuz sa9ik p i c madem sayfiszca konustm sanion asil smdi sayiszca konusuyorm oroa bu
İnsanların ne düşüneceğini umursama derim. Nasıl istiyorsan öyle yap, kimseyi ilgilendirmez.
Bazıları göbek açık tayt giyiyor saçtan bişi olmaz ki millete göre değil kendine göre yaşa
Kız çocuğuysa seni barbie bebek gibi sever herhalde.. :D
Aileni akrabanı tanımadıgım için nasıl bir insan olduklarını bilmediğim için bir şey söylemem doğru olmaz. Sen nasıl mutluysan öyle yap
Bir çocuk annesiyim aklımda var kimsenin görüşü umrumda değil ben nssil mutlu olmak istiyorsam onu yaparm kişiliğim durusum beni ilgilendirir dışarı daki mandall kafaları değil!!!
Akrabalarımdan ve çevremden tepki çekermiyim diye düşünüyorsan zaten boyatma. Boyatmak istiyorsan boyatabilirsin. Evli ve çocuklu olman saçlarını pembeye boyatmana engel değil.
Unutma; Bu dünyada kendin için yaşıyorsun, başkaları için değil.
Yaa Sen ne bakıyorsun çevreye kuzum sen kendine yakistiryorsan yap bir anne olarak Vicdanın olsun ve Her atacagin büyük adimda önce çocuklarını düşün yeterli gerisini hayatına ve çocuklarına kada kuzum çevreye iyi kötü bakarsan çok çekersin soyliyim
Nasıl mutluysan öyle yap bnce çevreyi takma çnkü çevre ne olursa olsun knusur onları memnun etmek çok zor
Yaşadığın çevreye ve Aile yapına bağlı olarak değişir bu ama genel algı tepki gösterecekleri yönünde.
Tabi ki çekersin. Hem de çok olumlu bir tepki olur. En azından benim kafamdaki insanlar açısından. Ne kadar renkli bir anne olduğunu göstermiş olursun :)
Pembe en çabuk akan saç renklerinden biridir. Zamanında bende yapmıştım ama güzelliği çabuk gidiyor.
Yap bence bir daha mi gelecez dünyaya. Saç boyamanın kimseye bir zararı yok içinde kalacağına ya gitsin 👍
Hayat senin hayatın kimse karışamaz sen istiyorsan yapmalısın
Amaan nasılsa her türlü konuşacaklar boya gitsin, ama dip boyama bence akınca renk çok kötü duruyor
Pembe saç mı olur ya pembeye boyatacağına limon sarısı yap daha iyi ve daha çok dikkat çeker 😂😂😂😂
Pembe boyanın üzerinde bekar ve çocuksuzlar içindir yazılı bir ibare henüz görmedik 😂 o yüzden pembe hepimiz için
İnsanlara göre yaşarsan onlari hiç bir zaman memnun edemezsin, ve mutsuz olursun, en azından kendi istediğini yap ve mutlu ol
Çevre çevre çevre sen çevreni ne kadar umursuyorsan insanları kınıyor ya da ne kadar dedikodularını yapıyorsan o kadar tepki çeker 🤷🏻♀️
Estağfirullah kim ne desin kimseyi takma kim ne konuşursa konuşsun hevesini al sonra vazgeçersin elbet kendin ben yap derim
Çevreden kesinlikle tepki alırsın ama boş ver, takma kimseyi. Hayat senin hayatın, istediğin renge boyat saçlarını.
Insanlar yasina göre giyinmeli yasina göre davranmali bu bir gercek cünkü anne örnektir cocugun seni örnek alck sacdan bavsetmyiorum her konuda
şimdi şahsen ben boyaya karşıyım ama senden bahsedersek, kimin senin hakkında ne düşündüğünü boşver istediğini yap senin saçın senin kararın
Boya milletin ne diyeceğine bakarsak evden cikmayalim. esin begenecekse sende boyatmak istiyorsan boya bence😊
onlara ne? aşırı sinir krizi geçiriyorum böyle sorular görünce
arkadaşlar 2020 yılındayız şu dar pencerelerinizden dışarı bakmayı öğrenin artık ne olur
onlara neymiş afedersin, senin hayatına onlar mı karar verecek
İlla laf edilir ama takma bence 2-3 dedikodu senin hevesinden önemli değil inan
Elalem ne der diye düşünmeyin bence içinizden ne geliyorsa onu yapın, her halinizle güzelsiniz.⭐
çekmezsin çekersen ben onları gebertirim allah allah ınlara ne
Boşver insanların düşündüklerini. Sen mutluysan diğerlerini boşver