Kuaförler kapalı malum bu yüzden evde boyayabilirseniz boyayacaksanız. Sizce mantıklı mı evde saç boyamak? 


Evet boyamışlığım var. Hatta açma boyama yaptım bir zamanlar. Elim yatkın olduğu için zorlanmadım ben saçlarım çok çok uzun çünkü. Ama eli yatkın olmayan denememeli. Yakma tutturamama gibi bir çok aksilikle karşılaşabilirler.
Hayır, boyamadım. Eli yatkın olan evde kendi boyamalı. Kuaföre o kadar para dökmemiş olurlar.
Boyadım bir daha düşünmüyorum
Bütün en iyi görüşler için teşekkür ederim 🤩
Cevap
2Cevap
Oldum olası evde boyarım bir kere oryalle açarken yakmışlığım var oda kendimde son oldu daha yapmadım 😂Güzel saç boyarım ombre olsun röfle olsun yaparım 😂
Ben kendimi bildim bileli çok önemli birşey olmadıkça kuaföre gitmiyorum saçlarımı boyamayı kaşlarımı almayı vs herşeyimi kendim yapıyorum ☺️
Komple boyama ya da dip boya ise evde olur yaptım da. Ama ombre balyaj gibi işlemlere asla cesaret edemem
Saclarima 1 kere boya uyguladim onuda evde tek ton istiyorsan yapilir birinjn yardimiylaa ben siyaha boyamistim 2.5 sene onceydi
Mavi yapmıştım sonra da pembe mantık kişiye göre değişir mantı da 🤷🏼♀️ 🥣
Mantı dememeliydin yaaa 🥺 @denizzerenn
Açken ben ben değilimm, neyse ki şu an tokum 😂😂
Ben daha açım😂😂😂
Doymadın mı ayol 😂😂
Yok burada daha yeni iftar oldu 😂😂😂
Nerde yaşıyosun ki sen 😂
Almanyada 😂😂😂
Hee gurbetçisin yani 😂
Maalesef 😭😂
Güzel değil mi ki almanya 😊
Eh işte türkiyeyi çok özledim 5 yıl olacak gelmeyeli🙄
İnşallah gelirsin en kısa zamanda 😊
İnşallah yaa şu Corona olayı bir bitsinde 😂
Boyadım her yer battı bundan sonra daha dikkatli boyuyorum 😂
Ben hep evde boyuyorum :) beni etkilemedi bu durum. İşi bilmeyenler risksiz renkleri denesinler...
Hayır saçlarım doğal ama annemin saçını ben boyamıştım :)
Daha önceden siyaha boyamıştım çok koyu oldu bir daha da kendim boyamadım
Saclarimi evde kendim boyuyorum koyu renkler yaptigim icin aciciyada gerek duymuyorum lakin evde sac acmak kadar mantiksiz birsey yok.
Evet boyadık. Kuaförde boyamak gibisi yok ama. Usta ellerden daha güzel bir sonuç elde edilmişti.
Bnde 1 yıl önce falan alt kısıma kızıl dememiştim. Açıcı kullanmadım. İstediğim rengi yakaladım. Sonuçtan çok memnun kaldım. En yakın zamanda tekrar boyayacağım.
Boyadım çokta güzel oldu saçlarım köyü kumraldı palettenin 9.0 aldım açıcı falan kullanmadım Ballı kumral oldu resim atma şansım olsa atardm canm,☺️
tek renk boyanacaksa gayet makul ombre röfle tarzı biraz zor ama onun da setleri satılıyor artık , yanınıza bir yardımcı ile yapabilirsiniz
Evde boyadım muhteşem oldu
Ablama boyattim hiç kuaföre gitmedim.
Hiç kuaförde boyamadım :/
Renk bildikten sonra cok basit boyamasi
Ben hep evde boyuyorum
Sürekli boyuyorum
Brezila fönü yaptim
Ara sıra iyi oluyor
yardim almadan zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?