Karantina her şeyi yaptırır :D Sabah kalktım sakalları keseyim dedim. Keserken bıyıkları ellemedim nefret ettiğim halde bıyık bıraktım 3-4 saat öyle gezdim. Sonra keseyim bıyıkları dedim bu sefer hitler bıyığı bıraktım. Evde hitler selamı vererek sieg heil diye söylendim falan :D Karantina çok bozdu bizi çoook :D
İyi de kimse bişey mi demiş yahut diyecek diye bu kadar korkmuşta tırnak içindeki cümleyi söyleme gereği duyuyor? Kafayı beğenmiş olsam da içindeki düşünce gene hayal kırıklığı benim için 🙄