Erkekler kaşlarını almalı mı? Almamalı mı? Burak Özçivit’in son halini görünce aklıma gelen ilk soru bu! #Bendeakrebim #YaSence
#BenceOrmandanHalliceDeğilseAlmamalı
#KarizmaEldenGideyaaahh😁
#BenceOrmandanHalliceDeğilseAlmamalı




Dikkat ettiniz mi bilemiyorum ama
Burak Özçivit'in kaşlarina bakarken farkettim
Göz kapaklarında düşüklük var
Göz kapaklarını aldirması lazım
Gözleri küçücük görünüyor. Göz kapakları gözlerinin üstüne düştüğü icin
Kaşlarını aldırmasa daha iyiydi
Ben kaşlardaki değişiklikleri pek kolay fark edemiyorum..
Fotoğraflar pek kaliteli değil o yüzden genel bir yorum yapacağım. Erkekler kaslarına abartmadan ayar çekmeli dağdan kaçmış gibi gezmemeli. Kadınların nasıl bakimli olmasini bekliyorsak bizde bakımlı olmaliyiz bunda kötü birşey yok diye düşünüyorum.
Erkeklerde kendi bakımına dikkat etmeli tabii ama bir yere kadar.
Erkekte kaş almanın da bir adabı var. Kaşın orta kısmından alınabilir ama gidipte kavisli, yay kaş yapmakta bir erkeğe yakışmıyor.
Burak kaş yaparken, göz çıkarmış.
Cevap
31Cevap
kızların yorumlarına bakıyorum da burak özçiviti hiç beğenmiyorlar. bu adamı bile beğenmeyen kızlar bizi nasıl beğenecek.
Erkeği kız var mı bu işin? Bakım bu bakım herkes istediğini yapar, bakımın kızı erkeği olmaz! sizde aldırmayın herkes tek kaş dolansın o zaman ortalıkta ya
@SadeceEla bence kalınsa alınmalı bunun kız erkeği olmaz kalın kaşta hoş durmuyo fazlalıkları t oplatmak iyidir.
Siz alıyorsunuz da, biz niye almayalım? Sonuçta bu cinsiyet gerektirmiyor. Kimse kusura bakmasın, Mc Donalds'ın M'si gibi kaşlar ile gezemem ksjdksk
Ben kaşlarımı aldırıyorum (6ayda bir) 😂 bakımlı olmak gerek
Kısa daha iyi gidiyordu gözlerim alıştı uzun daha iyi gidiyor şimdilik
Ortasını alsalar yeter aslında diğer yerlerine el değdiği zaman kuşum Aydın'a benziyorlar 😁
Bu halide yakışıklı ama eski hali da iyiydi bu model saç olmamış eski hali da iyi
Duzgun kaş alınmamalı,, ama kalinsa duzeltilmeli inceltilmesi hic hoş olmuyor
Almamalı bence yakıştıramıyorum. Aşırı abartılıyor normal bir karizması var
Adam genel olarak yakışıklı olduğu için her haliyle Kızları peşinden koşturur
Her zaman alıyoduki 🤣 Nasıl istiyorsa öyle yapsın millete ne😉
Kendini zorla kanka yapıyor
Ben başka kelime yazdım neden kanka diye değiştirdi yasak mı acep
Ne yazdın bilmem ama yasak kelime olduğu kesin😁
Bursa Ankara rize zonguldak ordu. Gizli özne akrostişte
Selam
Mont harici çöp 🤣🤣🤣
Herkesin geldiği yer de gittiği yer de belli. İnsan tükenir.
Fotoğrafın üzerine DERBEDER yazmayı unutmuş.
Geldim baktım buldum izaha Gerek yok görüyorsunuz
Eski kaşları daha güzel 🎀
Bakım gerekli olan bir şey ama Asla kaslarını almalarini yakistirmiyorum
Bu
Adamı oldum olası hiç beğenmem
Başlara yalakalık koktu buralar
Hiçbir halini beğenmiyorum
Verse nefessiz altına y :)
Terbiyesiz
Yalanmı amaa yaa
bu abimiz her haliyle yakısıklı gerisi teferruat
Çok abartılıyor bu adam
Her hali itici şu adamın.
Herkesin kendi tercihi
İstiyorsa alsın. Ben seviyorum bu adamı.
Normal derece iyi bence
Sen ondan daha fenasın desem ne olur 😊
Bu adam gay çıkmazsa ben de neyim
O her haliyle yakışıklı 😊
Abartı olmayacak şekilde alınmalı abartmış
tüylü montu da çok ciciymiş
Almamalı uzunsa kesebilir sadece.
Ne değişmiş ne olmuş haline aynı işte
Benim kadar olmasa da bana yaklaşmış yakışıklılığı
O değil de bolum başı 350 bin alıyor
Eski halinde bile kaşları alınmış zaten
Yumucuk gözlü ben beğenmiyorum
Bu ne bre kaşları çok köyü olmuş:(
adam her türlü çekici
Cirkindi kekoydu tam keko olmus
Hic begenmedim
bokunuuu cikarmis
Her hali karizmatik😊
Rahat batmış jdhd
can yaman 2
Sıradan
Almamalı
B4rz0 alerty
Bence alınmamış o karışık görüntüsü daha iyi
İyi olmuş bence
Yakışmış ki😀😀
Sevmiyorum kendisini
Yakismis
Sevmem
hiç sevmiyorum.
İnsa işte
İnsan*
Güzel buldum
Overratedd buldum
Ehh iste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar