Ya neden saçlarına çiçek takan masum kızları üzüyorsunuz? 😢😢😢😢


Hz Ali ; " Bir kadının gözleri bir erkeğin zulmünden dolayı yaş döküyorsa , melekler attığı her adımda o adama lanet ederler" Onun için kadını üzmeyin. Ve kadınlar sizde erkelerde "adam" kelimesine yakışanları üzmeyin
ben uzmuyorum
eig için <3 tesekkurler
Çünkü izin almadan bahçemde ki çiçekleri kopariyorlar
Her kadın bir çiçektir. Onları üzmemek gerek
Cevap
73Cevap
Ne yani saçına çiçek takmayan kızları mı üzsünler?
Valla beni üzeni cıss diye yakarım şimdiden açık açık söyleyeyimm.
Kimmi üzen gadasi
Yoksa seni birimi üzdü Çiçek hangi pislik O.. 😡😡😡
Kimse üzmedi dramatik bir soru sormak istedim sadece: )))
Peki aşkı için sokaklarda kaldırım kenarlarında içip içip sabahlayan adam gibi adamları neden üzüyorsunuz?
Snap la yılana bile çiçek takilmisken
Ben inanmam masum olduklarına 😸😸
Saçına çiçek takan kızlardan masum olanını görmedim henüz.
Ya kalpleri, ruhları çiçekten olan hatunları neden üzüyorlar 🙁
umrumda degil erkekler kaliteli bir yalnizlik her zaman iyidir aman bosver😂
Onlar saf kızlardır uzmemek lazım ıçlerinde küçük çocuklar vardır.
valla üzmedik hiç sanırım onlar çok kırılgan oluyorlar
Bayanların çiçek olduğunu bilmeyen insanlar olduğu sürece...
Ben hiçkimseyi üzmedim şu yaşıma kadar allah şahittir
Çiçek takmadim. hic ama yüzmekten beter edildim... sevmeye karşıyım. artik
Çünkü çiçekler saksıda ve dallarında güzeller 😂😂😂
Güzel görünür başkasının bakmasından kıskandığımızdan aşkın kanunu bu
Çiçek takmak masumiyetle bağdaştırılamaz veya herhangi bir sembol
Prenses gibiler ama yapmacık geliyor zamani erkekler yapmacık kızlardan iğrenir
Olum şu kızları üzmeyin lan
Sizin yüzünüzden beddua alıyorum
😁😁😁
Saclarina cicek takan kizlarin kalplerinde hancer oluyor bazen..
Çiçek taç takan kızı üzmüşler de ne olmuş gönlü çiçek 🌺🌻🌹🌷 açanları üzenler var!!! :( :(
Asla öyle bir densizlik yapmam sonra anamın bedduası tutar...
erkeklerin ve kadınların geneli masum değil sonuç olarak çiçek takanlarında geneli masum değil
kız feraaaatttt
Saçlarına çiçek takanlala sıkıntım yok sıkıntım kalbimdeki çiçeklerı dökenlere 😓
Özledim şimdi ya çiçekten taç yapıp onun kafasına falan takmıştım...
kafaya çiçek takmak masumiyeti gösterseydi, kafama kafamı botanik bahçesine çevirirdim
@Betüş32 teşekkür ederim
Üzmemek için saçına çiçek takması gerekmiyor. Kadınlar zaten birer çiçektir 😏
Ulan 5 dk once ben soru sordum daha 0 gorus bide fenomene bak 😡
Öyle bir kız görmedim ki benim gördüklerim çiçekten çok kaynak takıyo :)
Onlar artık masum değil insta girl sınıfına giriyor
Saygılar
Ben daha çok çiçeği çöpe atan cinsleriyle karşılaştım.
1. Neden genelleme sorusu?
2. Her başına çiçek takan masummu?
Tamam saca cicek takan kizi uzmeyiz
Saçına çiçek takan hiç sevgilim ve eşim olmadı
He valla. Odun işte n’olucak...
fotoğraftaki kız çok güzel ben bile üzmem haha😄
her çiçek takan masul olsaydı 😂😂
Çiçeğini koklar unutur nasılsa diye 😂
Kıyamam onlara çok masumlar.
Üzenin varya ben bir şey demiyorum 😂
Onlar hiç de o kadar masum değiller
Sorma ya erkek milleti iste anga üzerler
Yemin ediyom bu kızla evlensem gerdeğe girmem
Üzmeyeni denk gelsin ne diyelim😁
Çünkü çiçek dalında güzeldir. 😜
Saçına çiçek takıyordu ama masum değildi
Masum kız yoktur. Hepiniz küçük şeytancıklarsınız.
Merak etme onlarda üzülür
Daha hiç birini üzmedim üzümlerin de... Anladınız
Saçlarına çiçek takanlar ile bir problemim yok.
yok üzmem ben... onlar hassastır..
Her çiçek takan masum olsa keşke. 😀
Hiçbir kızı üzmeyelimde üzen üzüyor işte.😢
Bu kızlar üzülür mü :/
Karekteri düzgünse üzülmez
Ben hasta oluyorum üzmek ne kelime 🤗😍
Kim üzüyormuş bakimmm 🤔
Her çiçek takan kız masum mudur? Ne alaka?
Üzüyorlar mıymış? Çok ayıp etmişler...
Çünkü yapmacık güzel oldukları için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar