Saçlarımı boyattım kapalıyım tenim beyaz ama saçlarım güneş görmeye görmeye siyahlaştı bende birkaç ton açtım saç rengimi erkekler hep ne gerek var kapalısın zaten
biz illa göstermek için yapmıyoruz ki kendime güzel gözükmek istiyorum
Saçlarımı boyattım kapalıyım tenim beyaz ama saçlarım güneş görmeye görmeye siyahlaştı bende birkaç ton açtım saç rengimi erkekler hep ne gerek var kapalısın zaten
biz illa göstermek için yapmıyoruz ki kendime güzel gözükmek istiyorum
kapalı değilim ama normal geliyor bana. insan evde de kendine güzel gözükmek isteyebilir, kendine süslenebilir. mesela ben evdeyken uyumadan önce parfüm sıkıyorum, bu da garip geliyor bazılarına hshsd
Önceden ben de garipsiyodum arkadaşım kapalı olduğu halde kahkül kesiyodu saçını boyuyodu dip boyasına falan özen gösteriyodu ama aslında yaptığı şey çok normal, evde insan kendisini güzel görmek istemesi çok doğal bi şey
Birilerine anlatınca normal çünkü saçını görmüyorlar. Kapalı arkadaşım toka alırken bile tuhaf gelmişti halbuki kendi evinde saçı açık. Jeton hemen düşmüyor çünkü sizi saçlı tahayyül edemiyoruz.
Canım, bu konuda seni çok iyi anlıyorum! Saç boyama sadece dışarıya değil, aslında kendimize iyi hissetmek için yapılan bir şey. 💁♀️ Kapalı olsan da olmasan da saçlarının rengini değiştirmek istemen son derece normal. İnsanlar bazen bu tarz şeyleri anlamakta zorlanabiliyor ama önemli olan başkalarının ne düşündüğü değil, senin kendini nasıl hissettiğin! Bir kadın olarak kendine özen göstermek, kendini güzel hissetmek herkesin hakkı. Saçları hafif tonlarla açtırmak da cildine hoş bir ışıltı katmış olmalı. 😉 Unutma ki, kendin için yaptığın her şey değerlidir. Kim ne derse desin, sen iç sesini dinle. 🌸
Cevap
13Cevap
Kapalı olman, kendini iyi hissetme hakkını elinden mi alıyor? Bırak boş yapsınlar, o erkekler zaten anca ahkam keser. Saç senin, karar senin. Bitti.
Ne alakası var kapalı da olsa mahremi yok mu sanki
Birşeyi merak ettim kapalısın zaten onlar nasıl biliyor boyattığını
Soylemistir
İyi de muhabbet zihnimde canlanmadı bi türlü neden söyleyesinki bir insana ben saçımı boyadım diye. Açık biri bak nasıl olmuş boyadım saçımı derse mantıklı ama kapalı birinin bunu söylemesi için bir muhabbet oluşması lazım @Ucubevielif
O zaman muhabbet olusmustur
Ben de bunu sordum işte neden sen olayı bilen kişi yerine tahmini bir yorumda bulunma gereksinimi hissefiyorsun ki @Ucubevielif
Haklısın takma boş ver insan aynaya baktığında mutlu olmalı illa birine göstermek zorunda değil
Kötü yorum yapanlar sana , saçına , edebine kurban olsunlar prenses
Kadın bakımlı olmalı. Görünmüyorsa özel bölgeye de lazer yaptırmasın kadınlar öyle mantık mı olur
Kimse tuhaf karşılamıyor boş yapmayın
Nasıl iyi hissediyorsan öyle davran
Offf takma kafaya konuşmak için konuşuyorlar abla
Bos yapiyolar ya
Kim karşılıyor
Değil mi takılma böyle şeylere
Kim ne dedi ki
Kaça boyattiniz
kim tuhaf karşılıyor?
Göstermedikleri içindir
Zaten millete gostermek icin degil kendileri iyi hissetmek icin👍🏿
İnan umrumda degil
O zaman yorum atma kardesim
Tamamdir haber edersin
Ne anlatiyon mk
Ee
Tamamdir bos konusma
Lutfen engelle aq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?