Açık halimi gören arkadaşım neden saçını boyattın kimse görmüyor ki dedi
Eşim görüyor ben görüyorum dedim
Yanlış mı düşünüyorum?
Açık halimi gören arkadaşım neden saçını boyattın kimse görmüyor ki dedi
Eşim görüyor ben görüyorum dedim
Yanlış mı düşünüyorum?
Kapalıyım bende boyuyorum illa birine göstermek için mi boyanırmış saç? Ben kendimi öyle güzel buluyorum o yüzden yapıyorum kendimi daha iyi daha güzel hissetmek için
İnsanın eşi için kendine bakması gayet güzel bir davranış bence. Başkalarının ne dediğini değil eşinin ne dediğini ne düşündüğünü önemseyen insanlar her zaman mutlu olur
Cevap
9Cevap
Normal tabi ki de kimse karışamaz kendi karaları sonuçta
Gayet güzel düşünüyorsun herkesin kendi hayatı kendi düşünceleri kendi doğruları. Kim nasıl mutluysa öyle yapar.
Evde kapalı değiller sonuçta illa herkesin görmesi gerekmiyor ☺insan en çok kendisi için bakımlı olmalı
ben de heralde arkadaşın gibi sorardım sana. bendeki mantık da aynı. he yanlış mantık evet onun da farkındayım esasen
tabi ki de eşin için süslenmen doğal bir şey arkadaşın yanlış düşünmüş.
Kapalisin diye ne bekliolar Allah aşkına güzel cvp vermişsin snde.
yoo gayet mantıklı özeline güzel özel bakımlı olmak gayet iyi bişey sallama geri kafalı biri bence o
Boyasalar ne yazar kimse görmuyorki
Ama evde aciliyorsun dimi
Kac yasindasin
bence normal kendi için yapıyor sonuçta
Gayet normal
Doğru bunu diyen nasıl bir avanak
Normal ya sorun yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?