Ben bu karışımı haftada 1 kez yapıyorum. Ve saçım sağlıkla uzayıp kırıklar toparlanıyor.. Saçı yanmış ya da Saçı uzamayan arkadaşlara yardım amaçlı yaparken çekip paylaştım.. Ayrıntılı ne kullandığımı görüntülerde yazdım.. Bu karışımı şu an sürdüm ve 3 saat bekleteceğim saçımda.. siz daha az bekletmek isterseniz en az 1 saat bekletmeniz gerekir.. bilginiz olsun.. umarım işinize yarar..😊 Sağlıklı huzurlu günler🙋😀
Bugün pazar ve benim saç bakım günüm, yaptığım yağlı karışımı siz de saçınıza uygulamak ister misiniz?
Argan yağı çok kullandım. Bir faydasını görmedim onun. ya da bende işe yaramadı. Oyuzden almadım. Bunlar bende etkili oldu. Devam ediyorum. 3 çay kaşığı kadar koyuyorum hepsinden. Saçıma anca yetiyor
En İyi Cevaplar