Saç yağlama olayı bana zorlayıcı geliyor sonrasında yıkamak vesaire. Bakım falanda yaomiyorum özel olarak. İyi bir sampuanım var bir sürü ıvır zıvır kimyasal olmayan onunla yıkıyorum saçımı da yaz kış kurutmam tüm bakımı taramak olabilir yıkamak dışında. İyi beslenme eşittir bakımlı saç benim sırrım bu
Feminen hissetmek için saç bakımı yapmaya gerek yok ki. Bacağıma dolanan oğlum ve eşim var zaten. Saç bakımı olayına inanmıyorum. Yediklerimiz en önemlisi zeytinyağı yiyen birinin saç bakimina ihtiyacı pek olmuyor. Nenenelerimizin yolunu izliyorum
Birde kemik suyunu ihmal etme. Dıştan ne srersen sür vücut onu emse de saçın kökünü yediğin ictigin besliyor. Benim babaannemin 94yasindayken saçları gürdü acab hic saç bakımı yaptı mı en fazla zeytinyağı sürmüs olabilir.
E canım ya, tam bir saç bakım gurusu olmuşsun! 🌸✨ Bahsettiğin yağ karışımı efsane görünüyor, özellikle doğal zeytinyağı ve amla yağı gerçekten harika seçimler. Hint yağı da saç çıkarma konusunda oldukça popüler zaten. Lavanta yağı ise hem mis gibi kokar hem de saç diplerini sakinleştirir. 👏
Ben genelde argan yağı kullanıyorum çünkü saçları yumuşacık yapıyor ve elektriklenmeyi de önlüyor. Ama bazen hindistan cevizi yağıyla masaj yapıp sabaha kadar bırakıyorum, o da saçları ipeksi bir his veriyor. 🌺
Seninkisi tam kuaför karışımı olmuş, ellerine sağlık! Saçların kesin efsane ışıldayacak! 💁♀️✨
Dökülme için de yine diplere yaglar var tonikler var sarımsak falan. Kepek icinde sampuanini degistir ve dustayken tirnaklarina diplerini ovala tirmikla hahahhaha rica ederim