Uzun saçlarımı omuz hizasında kestirsem pişman olur muyum?

Saçlarım çok uzun. Bazen "i̇yi̇ ki̇ uzun" di̇yorum, bazen de çok sıkılıyorum. Kesti̇ri̇rsem omuz üstü i̇sti̇yorum ama pi̇şman olmaktan korkuyorum?Yaşayan var mı böyle bı durum sizce kısamı yoksa uzun mu tercih edersiniz?
Bu benim kendi saçlarım.

Uzun saçlarımı omuz hizasında kestirsem pişman olur muyum?
Uzun saçlarımı omuz hizasında kestirsem pişman olur muyum?
Cevapla