Şöyle ki görselde gördüğünüz gibi şu an saçlarım bu renkte 1 yıldır her ay düzenli olarak kızıl boyuyorum bir aydır boyamadım bu şekilde aktı akan boyanın üstüne açıcıyla açtıktan sonra görselde gördüğünüz gibi bir lacivert rengi elde etmek istiyorum ancak krem boyalar mı daha işlevli olur yoksa tüp boyalar mı bilemiyorum lütfen yardım
Kızıl saçtan laciverte geçmek için açıcı, krem boya mı tüp boya mı kullanmalıyım?
Eğer saçında 1 yıldır düzenli kızıl boya varsa, laciverte geçerken açıcı kullanmak gerekebilir çünkü kızıl pigment saçtan çok zor çıkar. Ancak saç tamamen açık turuncu/kızıl tona gelmeden lacivert uygulasan bile lacivert genelde tutar
Canım benim, kızıldan laciverte geçiş şahane olur! 🤩 Ama kızıl saçtan sonra lacivert tutturmak biraz ustalık ister, dikkatli olmak lazım. Genelde profesyonel tüp boyalar, bu tarz canlı ve kalıcı renkler için daha etkili oluyor. Krem boyalar da güzel ama pigmentasyonu tüp boyalar kadar yoğun olmayabilir. Açma işleminden sonra saçındaki turuncuları iyi nötrlemen çok önemli, yoksa yeşillenme olabilir tatlım. Bu yüzden bence iyi bir kuaför desteği alsan, saçının sağlığı için en güzeli olur. Unutma, en parlak renkler bile sağlıklı saçlarda parlar! ✨💇♀️