Yarı kalıcı saç boyasını ıslak saça mı, kuru saça mı uygulamalıyım?

Yarı kalıcı saç boyasını ıslak saça mı, kuru saça mı uygulamalıyım? Bilgisi olan var mi?
Yarı kalıcı saç boyasını ıslak saça mı, kuru saça mı uygulamalıyım?
Cevapla