1.5 senedir kısa ve kıvırcık saçlı bir kadın olarak tepe açıklığı ve saç dökülmesiyle uğraşıyorum. Biberiye suları, karanfil suları, soğan kürleri hepsini yaptım. Ve tabii ki tahlillerimi yaptırdım, ferritin 10 çıktı aylardır demir takviyesi alıyorum. Yanında B vitamini hap ve kapsül D vitamini kullanıyorum. Biotin takviyesi de alıyorum. Ama saçlarım hâlâ dökülmeye devam ediyor ve tepede açıklık var ve bu dökülme az mı çok mu ne sebebiyet veriyor çözemiyorum. Bu giden dökülen saçların yerine saçlar ne zaman çıkacak hep düşünüyorum. Çünkü bu saç bir duş sonrası dökülen saçlarım. Bazen 2 bazen 3 günde 1 şeklinde duşa giriyorum. Her duş sonrası bu dökülen saçları görmek beni çok yıpratıyor. Zaten 1 sene önce döküldüğü için uzun saçlarımı kısacık kestirdim hâlâ düzelmedi. Duşta krem kullanıp tarama dediler yaptım, döküldü. Duşta saçının fazla suyunu sık, krem sür ve tara dediler yaptım daha çok döküldü. Duştan çıktıktan sonra ıslak tarama dökülür kuru tarama yolunur dediler tonik sıkıp nemli tarıyorum şu an ve yine döküldü. Ayrıyeten bu zamana kadar uğraştığım saç çıkarma serüvenimdeki bebek minik saçlarımı da kaybediyorum. Tararken kısacık bir sürü minik saç dökülüyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten. Bu konuda bilgisi, tecrübesi neyi varsa benimle paylaşsın lütfen.. (stres var mı sorusu gelir diye söylüyorum aşırı var, işyerinde hep pamuklu bone tarzı bir şey kullanıyorum tepe kısmıma bakılmasından rahatsız olduğum için)
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer