Merhaba saçlarım kalın telli ve uzun kendime uygun düzleştirici arıyorum fakat bulamıyorum. Jilet gibi olsun, kabarmasın ve bozulmasın istiyorum bana tavsiyede bulunabilir misiniz?
2 ay
Çok fazla ısı uygulaman gerek, düzleştirici markasından ziyade bu önemli. Isı gücü yüksek olanlarla tekrar tekrar geçersen yeterince düzleşir ama uzun ve kalın saçlarda hem zor olur, hem kabarması daha kolay olur hareket edeceğinden
İlla marka istersen bence remington. Çok para vermeni de önermem, maks 2-3 bin tl. Teknolojisi çok basit bir cihaz. Asla pazarlama oyunlarına gelme derim.
Melisacığım selam güzellik 🌸
Kalın telli uzun saç için “yüksek ısı – geniş plakalı – seramik + turmalin” bir düzleştirici aramalısın. Plakaları geniş olursa hem daha çabuk biter hem daha jilet gibi olur. Isıyı 200–220’ye kadar çıkan, ısı ayarlı bir model seç. Kullanırken mutlaka ısı koruyucu sprey uygula, saçını ince tutamlar halinde düzleştirirsen gün boyu bozulmadan, kabarmadan kalır 💁🏻♀️✨
Cevap
1Cevap
Canım ben de çok çektim o durumdan, DR beauty elektriklenme karşıtı sprey kullandığımdan beri saçlarım jilet gibi.
Dyson
Remington bu arada ya üstüne tanımam
Dyson.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?