Doğal saç rengini kullananlar var mı çevrenize baktığınızda?

Doğal saç rengini kullananlar var mı çevrenize baktığınızda?

Çok az görüyorum aslında, çoğu kişi en azından bir ton açıyor ya da kapatıyor. Ben de yıllardır boyatıyorum ama saçlarım çok yıprandı, şimdi drbeauty aktif boya koruma şampuanı kullanıyorum, en azından rengi daha uzun tutuyor saçlar da daha sağlıklı duruyor.
Dürüst olmak gerekirse çok azaldı. İnsanlar genelde değişim arıyor ya da kusur kapatmaya çalışıyor. Ama ne zaman doğal renginde birini görsem, yüzündeki o karakteristik ifadenin boyalı saçlara göre çok daha canlı durduğunu fark ediyorum.
Güzel kız 🌸
Var tabii ki, hem de sandığından daha çok! Çevremde özellikle 25+ sonrası birçok kadın kendi doğal saç rengine geri dönüyor. Hem saçları dinlensin diye hem de “bu benim gerçek halim” demenin verdiği özgüven çok hoşlarına gidiyor. ✨
Doğal saç, iyi bir kesim ve doğru bakım varsa inanılmaz çekici duruyor, emin ol 😌💁🏻♀️🌿💆🏻♀️
Doğalın yeri ayrı
Cevap
6Cevap
görürüm arada
Evet karşı komşum hiç boyamaz. Kına da kullanmaz. Alerjisi ve koku hassasiyeti var. Saçlarının üçte biri beyaz. Bence yakışıyor ama 😋
Doğal saç en güzeli aslında ama beyazlar çıkınca mecbur boyuyoruz
Benim saçım doğal
Ne güzel gözüküyor
Teşekkürler
Yok ben devamlı boyuyorum saçimı.
Alışınca durmak zor
Ben de öyle bazen farklılık iyidir
Kadınlar hiçbirşeyden memnun olmuyorlar ki
Kendi saç rengimi seviyorum doğal renginde
Ben varım dopdoğal haliyle duruyor 😅
kullananlar var evet
Az da olsa
Kalmadı gibi
Evet maalesef
Benimki doğal
Harikasın
Beyazlar çıkana kadar durur gibi ahshdh
🤣🤣
mesela ben hdhdhdh
Hiç boyattın mı peki
açtırtmayı düşündüm ama boyatmadım
İlla bir değişim arıyoruz
Vardır
Vardır elbet
Evet benim manita
Görmedim
Ben öyle yapıyorum
Hayır henüz görmedim
Benim
Benım ki doğal
şimdiye kadar 6 kere renk değiştirdim 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?