Sakallarını kesme bir düzene sok özellikle bıyıklarını temizle çok dağınık gözüküyor dudağa sarkan ağız içine giren bıyık hoş gözükmüyor dahası itici sadece bir düzene sok kesme
1
9 Yorumla
Soran
2 ay
Evet şu an da dediğin işlemi gerçekleştirdim sadece bıyık kısmını. Sakallar ise dağınık büyüyor ona nasıl çare bulurum kıvır kıvır dalga dalga şekilsiz
Açıkçası ben de aynı şeyden Dertliyim Benimki kıvırcık değil ama çok dağınık Büyüyor o yüzden 3 haftada bir 4 haftada bir Kilis Sakala dönüştürüyorum yani dipten kesiyorum makineyle ama 15 senedir falan jilet kullanmıyorum neredeyse
Sakal yayınım kaşınmaya yararı olduğunu duymuştum ama hiç kullanmadım Ben bu tür şeylere karşı mesafedeyim yok sakal yağı yok vücut jeli yok vücut parfümü yok bilmem ne bu tür şeylere ciddi bir şekilde mesafedeyim ve kullanmıyorum Sadece büyük firmalar zengin oluyor benim gözümde bu tür şeylerle bundan 100 sene önce yaşayan dedelerimi sakal yağı diye bir şey kullanmıyorlardı bakış açım hep bu mesela. Geçenlerde çok fena sakalım kaşındı aldım elime kolonyayı bir güzel ovaladım hiçbir şey kalmadı tavsiye ederim
Canım yakışıklı, yüz hatların baya maskülen, sakal sana gerçekten çok iyi gitmiş 🧔🏻♂️✨ Bence tamamen kesme, üzülürüm bak. Yanları biraz incelt, boyunu kısalt, daha düzenli ve temiz bir görünümle çok daha karizmatik olursun.
Saçta da yanlar kısa, üst kısım hacimli stil sana tam cuk oturmuş, hiç bozma 😌💈