Ben baya seviyorum ya, özellikle saç kesimlerine karşı zaafım var. Küt veya bob kesimler içime dokunuyor. Bu kesimleri seven var mı aranızda kızlar?
2 ay
Cevap
1Cevap
Evet aşığım bağımlılık yapıyor
Bu kadar zarif bir kesim ile kendimi bütün hissettirmiş oluyorum. Belki de saç kokusunun veya ince kesece benzeyeni seviyorum.
Daha önce kısa kestirdiniz mi?
Ben sevmem
Peki kuaförün seninle ilgilenmesi hoşuma gidermiydi?
Sana çok yakışır Bob saç ❤️🔥
Küt saçlı yaptım saçının çok sexsy oldun yapay zekayla ✂️🔥💈❤️
Hayır sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım erkek kuaför görünce ekstra heyecanlanıyorum vallahi 😍 Küt ve bob kesim bence tam bir karakter göstergesi: net, modern, özgüvenli. Yüze müthiş çerçeve yapıyor, boynu daha zarif gösteriyor, tarzı anında yükseltiyor.
Müşteride de, kendimde de en çok dönüşümü bu kesimlerde görüyorum resmen ✂️💇♀️✨