Sabah işe hazırlanırken aklıma geldi..
Sürekli toplu kullanmak zorunda olsanız saçınızı yine de uzatır mısınız?

Sabah işe hazırlanırken aklıma geldi..
Sürekli toplu kullanmak zorunda olsanız saçınızı yine de uzatır mısınız?

Evet ben böyleyim. Özel günlerde ya da dışarıda gezinti vs planlamış işlem açık bırakıyorum. Genellikle toplu topuz, at kuyruğu. Biyere saç düşer diye endişe ediliyorum. Evde hem rahat edemem. İki yılda bir kestirip löseve bağış yapıyorum. Çabuk uzuyor. Bu arada kısa saç daha güzel yakışıyor kadınlara. 🦋
Benim köyde saçlarımı ne zaman açsam ananem kız nasti açma şu saçlarını ör ne güzel dursun işte, ne diye açıyorsun diyo, o zaman keseyim diyorum. Olmaz asla küserim senden diyor 😂 sjsbhshs bence hiç bir mantığı yok hatta benim gibi kalçanıza kadar dayanmışsa ohooo suheh faha yorucu
Var Asıl salık saçla dolaşmak tehlikeli ve bunu bilmeden saçını salıp oynatan çok var ben sadece özel günler de Saçımı Salarım normalde topu ve opaşka dır ve örgü yapar yarısı salık olur
Yaz sıcağında bi de böyle çalışma gibi durumlarda sürekli toplamak çok normal ya. Genel olarak hiç açmayıp sürekli uzatılıyorsa bu durum hem garip hem de pek mantıklı olmuyor
Canım, saçını toplu kullanmak zorunda olduğun zamanlarda bile uzun saçın avantajları bence oldukça fazla! 🧡 Mesela, daha yaratıcı modeller yapabilirsin; topuzlar, örgüler veya yarım toplu şekillerle stilini değiştirmek kolaylaşır. Kısa saçta genelde seçenekler daha sınırlı oluyor. Ayrıca uzun saç, özel günlerde açık bırakmak istersen oldukça havalı durabilir.
Ama elbette, rahatlık ve tarz tamamen sana bağlı! Kendini en çok neyle iyi hissediyorsan, o şekilde kullan. 😉 Unutma, saçın senin enerjini yansıtır! 🌸😌
Sevdim seni benim kafadansın işte bunu anlayan zeka Derim ben💙
Cevap
16Cevap
hayır yoktur
Yılda bir kez lazım olur diye ise fayda terazisi yerin dibinde olur. Ne diyorsun kestirme vakti mi?
Daha değil çok olmadı ki uçlarını keselii
Uçlarını kastetmiyorum, küt saç bekliyorum 🙃
O olmaz fjfhf
Gözlerini yum, açtığında bambaşka bir tarzın olcak 😂
O yollardan geçtim ben güzel değill
Saçlar toplanmış topuz olmuşsa ilgiye ihtiyacı vardır çok sevimli olurlar o anda
Sürekli topuz. Bazen saçlarımı salmam gerektiğini hatırlıyorum. Sürekli toplamak saçı daha fazla yıpratmak demek.
Ben saçımı sadece evde toplarım. Bazısı çok uzatıp toplar sadece. Bir arkadaşım var öyle, uzun saçının uzun olduğunu saçını toplarken fark ettim🙂
saç keratini alfa heliks yapısındadır. proteinin sekonder yapısından kaynaklı hafif bir elastikiyet var o yüzden uzuyor
Belli bir uzunlukta olmazsa çok kötü bir görüntü oluyor ama çok uzun olunca da kötü
Uzun saç hem erkekte hemde kadında
Çuval taşıma hammallığıdır
Elbette sürekli toplanması bile güzel. Uzun saç güzeldir.
Bazıları evlenene kadar uzun saçı muhafaza ediyor
Toplu saç seviyorum. Soruyla alakasız ama neyse sjsjsj
Bunu Hint bir arkadaşımda ben de merak etmiştim. İnancı gereği kafasına taktığı şeyin içinde saçları vardı.
İşkence bazen ya tamamen
Mantığı var çünkü kısa saci topuz at kuyruğu vs yapmak çok yorucu ve zaman alıcı uzun saç daha iyi bu konuda bence daha kolay toplandığını dusunuyorum
Şarjörde duran mermi gibi değil mi :)
Öyle derdim yok çok şükür
uzatmam kestiririm boşa vakıt kaybı
Olsun yinede uzun iyi
At kuyruğun da daha güzel duruyo
bana uzun saç yakışmıyor zaten :D
Evet yine de uzatıyorum çünkü seviyorum.
Uzun ve toplu duran saçın bir güzelliği var..
mantığı yok saçlar kesilsin
Kesmeye üşeniyorum
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?