Sevgılım sakal traşını ıstemedıgım modelde kestırmıs acayip uyuz oldum ne yapmalıyım?

Daha önce 2 defa soyledım top sakal bırakma sevmiyorum , saçlarını yandan kazıtma demıstım. bugun tras olmuş sevmedıgım sekılde yapmış yıne trasını ! Acayıp uyuz oldum kırmakta ıstemıyorum ama eskı halın daha güzeldi o sekılde daha çok sevıyorum ben saçını trasını dedım
Sevgılım sakal traşını ıstemedıgım modelde kestırmıs acayip uyuz oldum ne yapmalıyım?
Cevapla