Saçımı kestirdim ama kuaför olacak kadın çok kırık var diyip kısacık kesti çok sinirlendim ama iş işten geçmişti eve gelip ağladım üstüne annem böyle bir şey söyledi çok mu kötü görünüyor ne kadar sürede uzar ya bu saç

Saçımı kestirdim ama kuaför olacak kadın çok kırık var diyip kısacık kesti çok sinirlendim ama iş işten geçmişti eve gelip ağladım üstüne annem böyle bir şey söyledi çok mu kötü görünüyor ne kadar sürede uzar ya bu saç

Sakin uzulme iyi ki kısa kesilmiş diyeceksin ben de üzüntümü saçlarımdan çıkaran bir insandim bir keresinde belime kadar olan saçımı komik gelecek ama öfkeyle enseme kadar kestim sonrasında saçlarım hiç olmadığı kadar canlılik kazandı eskiden çok elektriklenen kabarık cansız ve yipranmisti iki yıl geçti yaklaşık üstünden yine belime gelmek üzere eskisinden daha iyi emin ol ve kısa saç ta kötü değil ki kadınlara maskulenlik feminenlikten daha çok yakışıyor bence sende de çok hoş durmuş hiç canını sıkma
Bana göre gayet güzel ve farklı bir hava katmış. Kısa saç dönemi insanın en az bir kere denemeli bir şey diye düşünüyorum. 2 yıl önce kulak hizasından daha yukarıda kestirmiştim, o zamanlar için hiç pişman değildim, şimdi de değilim. Geriye bakınca iyi ki yapmışım, yine yaparım diyorum. Çok hoş bir havası var.
Alışkın olmadığı için bu ona tuhaf gelmiş olabilir fakat asla ne anne ne baba nede canını kurtarmış birisine bile bu sözün kalp kırıklığı anlatılamayacak kadar büyük onları dinleme bence gayet güzel olmuş yakışmış ablam
Neyi ya da neresi kötü görünüyor anlamadım:) Sizin canınız mı sıkılıyor, yoksa kendinizi burada göstermek için mi bunu yapıyorsunuz :) saçınızın kısalığında bir anormallik yok. Herkes saçını kısa kestirebilir :)
Canım, gerçekten çok tatlı görünüyorsun ve saçların yüzünü ortaya çıkarmış! 💖 Böyle değişimlerde bazen ani alışmak zor gelebilir ama yüz hatların bence çok zarif görünüyor. Kısa saç kesinlikle sana farklı bir hava katmış. Kim ne derse desin önemli olan senin kendini iyi hissetmen, unutma! Saçın ortalama ayda 1-1,5 cm uzar, yaza kadar bile farkı hissedersin. Bu arada, saç aksesuarları ve küçük tokalarla çok havalı stiller de deneyebilirsin. Kendine güven, güzelliğin saçında değil enerjinde! 💫
Cevap
174Cevap
Hayır, gayet güzel olmuş. Zaten sen güzel bir kadınsın, bu saç sana çok yakışmış. Hem şöyle düşün, duş, banyo artık senin için daha zevkli olacak, çünkü kurutma derdin kalmadı. Kafana estikçe dula, havuza, denize gir keyfini çıkar. Güzel günlerde kullan saçlarını. Çok güzelsin. 😉😎
Çok kısa olmuş. Biberiye yağı veya da yılan yağı, zeytin ve badem yağı karışımı yapıp saç diplerine sürüp hafif masaj yapabilirsin.
Ben yılan yağı ile badem, hindistan ceviz yağın karışımı yapıp şampuana döküp kullanmıştım, dikkat et koltuk altına vs. Gelmesin bu karışım.
Annen. Seni kizdirmak icin. Soylemis ya da . gozleri bozuk. Bu. Model ile. Guzel olmussun. Uzun. Saclari. Arkaya. SIKICA. Baglayincaki. Goruntu olmus. Uzun sacli arkadasin varsa. Arkaya dogru. Cekerek. Bagla. Sacini. Senin. Sacininin. Goruntusu olur. dene bak
Güler Dumana benzemişsin dostum acı bir gerçek sana güzel olmuş diyenler dekolte verdiğin için abazalıktan yazıyolar
Olabilir
Çok kötü görünmüyor boynun uzun oldugu icin seksi bile görünürsün uzar birkaç aya biraz daha çok dert etme daha geriye alamazsın zamanı sacını uzatmaya bak
Bu kuaförlerin elinin ayarı yok zaten Hindistan cevizi yağı sür o hızlı uzatıyor Geçen ay ben de böyle kısa kestirdim aynı durumdayız anlayabiliyorum seni
Ciddi misin işe yarar mı
Yarıyor canım hindistan cevizi yağı maske yap yalnız sacını ilk kuru kuru şampuanla sonra yıka yoksa yağ çıkmıuo ve karanfili çaya koy iç
Tertip naber ya napıyon nasılsın seninle birlikte çömezlere ne eziyet ederdik bee. Hatta bir keresinde gece nöbetinde uyuyup kalmıştın ne dayak yemiştin
Kendini kısa saçla görmeye alışık olmadığın için tuhaf gelmiştir oysa çok yakışmış bence hep kısa kestir ve saçlarini saklama bırak sal, önlerine dalgalar yap tarz cool bi hava katmış
Yüzün güzel oldugu için kötü görünmüyor kökü sende nasil olsaa uzar chat cpt ye sor uzatmak icin neler yapilabilir
Teşekkür ederim ❤️
Erkek modeli kestirmiştim geçen sene ağustosta ve şu anda profilimdeki boyutta saçlarım. Yaklaşık 3 aya omuzlarına gelir endişe etme^^
Cidden çok kısa kesmiş. Zaten yüzün biraz uzun, kısa saçta uzun yüze gitmiyor.
Sorma çok taktım kafama ama kaynak yaptırsam mı sence
Yoo, gayet tatlı ve güzelsin. Annenin dediğine bakma.
Çok üzülüyorum gitti saçlarım şekle de girmiyor toplanmiyor bile
Saçmalama. Saç vb şeyler, senin elinde olan bir şey. İstediğin zaman uzatırsın. Önemli olan senin ve yüzünün naifliği. Annenin veya başkalarının ne dediğini umursama. Buraya da fotoğraf atma. Sapığı var, ruh hastası var, sapkını var. Fotoğrafını bir yerde kullanabilirler.
Erkek ile kadını ayırt edemeyen de ne bilem, gayet normal gözüküyor.
Üzülme madem oldu tadını çıkart
Cesaret edip deneyimleyemezdin ama bir şekilde oldu ☺️
Çok güzel görünüyor bence yakışmış ☺️
Annen abartmış güzel bence. Geçen sene ben de bu kadar kestirdiğimde ense traşın var demişti birisi güldüm geçtim
Bence guzel duruyor kotu durmuyor ama eger cabuk uzamasını istiyorsan bazi sac uzatici yaglar var onlari arastirip deneyebilirsin.
Bence aksine çok modern durmuş bazen alıştığın düzenden ve geleneklerden kurtulmak gerekir diye düşünüyorum
Sürekli bağımlı gibi kullandığım saç boyu ve çok yakıştırıyorum kendime kötü durmuyor ama kullanması çok zor arkaya doğru yapıştırmamak gerekiyor.
Hayır gayet iyi olmuş. Ciddi bakışlı, kültürlü net olan bir kadına dönmüşsün gözlüğün de faydası olmuş
Hayır gayette yakışmış, annen abartmış duyan da saçını üçe vurdular sanar, bence yüzüne çok iyi yakışmış bu saç, yaş 30 35 diyono dikkatimi çekti öyle misin çok küçük duruyorsun da
Yok bacım 29 yaşındayım anne işte bir kulp bulur ama gerçekten çok kısa toplanmiyor çok üzülüyorum tel tokayla falan tutturabiliyorum sadece şekle de girmiyor kısa olduğu için
Benim çok hoşuma gitti.
Saçlarını geriye doğru değil de yanlara doğru tararsan daha iyi durabilir
Dost acı söyler derler dost değiliz ama yalanda söylemek istemem. Kötü olmuş gerçekten kadınlara uzun saç yakışır kısa saç erkeklere mahsustur.
Çok kötü görünmüyor hatta normal görünüyor bence. Hem uzayacak sonuçta o yüzden dert etmene hiç gerek yok
Çok takılma.
Sen nasıl hissediyorsan önemli olan o dur.
Yazın sıcağındave neminde biraz nefes almış olursun
Çok kötü değil, tamam kısa olmuş ama kafaya takılacak kadar değil, üzme kendini
Bakım yapacağım artık napim
Sınırda ama kesinlikle bir daha bu kadar kısa kestirme
Asla ben istemedim zaten
Evet kısa olmuş ama öyle erkek çocuğu gibi de değilsin.
Bu dekolte erkekte ne zaman var olmuş ki erkek gibi olasın.
Alemmiş annen de yani.
Bu kadın kuaförleri niye sorunlu böyle kendil kafalarina göre iş yapiyorlar bunu çok duyuyorumm sadece
Hiç de kötü görünmüyor, ki açmamışsın bile, açsan daha güzel durur. 3-4 aya da baya belli olur şekilde uzar bence
Allah im bu neeeee OSNSODMDKDNDKDNDNDİDNXİXJXİNXİXNXİXJXKXJXİ
Çok kısa kesti çok ağladımama elimden bir şey gelmiyor şu an
Bence gayet yakışmış, güzel duruyor. Daha fazla detay için ne yapman gerektiğini biliyosunnn
Yakışmış diyenler ne yaşıyor kalbini kırmamak için yakışmış diyorlar bana kalırsa pok gibi olmuş acı ama gerçek 🌸🩷
Ben de öyle düşünüyorum
Biraz sert bir cevap oldu ama kusura bakmayın 🙏🏻🫠
Uzaması senin kan değerlerine bağlı. Herkesin aynı sürede uzamaz.
Aynen açar mısın bunu biraz
Aynen derken? Bilmiyorsan neden aynen diyorsun? Vitaminler eksik kalırsa vücut bu eksiği tamamlamak için en az ihtiyaç duyduğu şeyden vazgeçer. Genelde d vitamini dökülmeyi engelliyor. Genel takviye alınırsa saç hızlı uzuyor. Bağışıklık ile ilgili bir durum. Ama yataklara düşürmediği için bunun farkına varmiyoruz. Zeytinyağı sürmek etki edebilir ama cild ve saç için öncelik olarak kanımızda olmalı o Vitaminler. Bagirsaktan geçmeli.
Az daha kısa kesseydi senden intikam mı almış ne yapmış :d
Eyeliner sürmeni ve gözlük modelini değiştirmeni öneririm. Çok tarz olursun.
harıkasın bence yaz aylarında ıyı olur ensen yanmaz sıcakdan
Annen haklı zaten anneler yalanda söylemez genelde
Mankenlerin yeni trend saç modeli bu... Millet anlamaz böyle şeyleri, fazla takılma :d
Yakıştı bence size ama bir yandan anneniz haklı
Kökü sende uzar birkaç aya omuzlarına gelir kötü değil zaten ama biraz daha uzayınca iyi hissedersin
Elin fotoğrafını ne diye paylaşıyorsun, hiç etik değil. Rapor ediyorum!
Kimsenin ne dediği önemli değil bence çok güzel olmuş. Tadını çıkar
Önceki halini bilmiyoruz tabiki ama zamanla alışırsın göz aşinalığı olur
Çok kısa kesmiş ya benim kuaförüm kesmeye kıyamaz saçlarımı🤦🏻♀️
Yani bir tık uzun daha yakisirmis sana ama saç sonuçta uzar pek de önemli değil bence
Benim kalemim değil.. ama abes bi durumun yok.
Yok çok güzelsin bu arada yaşın kaç yani ben bakışta hiç erkek gibi görmüyorum
Yüz yapın biraz uzun olduğundan uzun saç daha hoş dururdu ama bu da fena değil
Yüzün vücudun güzel, yüz güzelliğin ortaya çıkmış yakışmış
Bence aslında kötü değil ama sanki tarama şekli ve çekim açısı kötü
Yüz yapina peknuygun olmasada uzar baya farklı tarz dene
Kırık varsa kesmesi iyi oldu mecbur saçın kesildi.. Ama böylede sana ayrı güzellik katmış
Çok tatlı olmuş mutlu ol diye demiyorum çok begendim
Annen yaşından dolayı öyle demiştir gayet hoş olmuş
Yoo guzel olmuş geçen sene ben komple sıfıra vurdurdum
Bence kötü durmuyor. Ama biraz daha uzun olsaydı. Fena olmazdı.
Fineas ve förb çizgi filmi karakterine benzemişsin.
Kötü durmuyor saçınızın sağlığı daha önemli hemen toparlar ve uzar merak etmeyin
Bence fena görünmüyor, sonuçta önümüz yaz, ne de olsa rahat edersin
Bence yakışmış. Hem kısa saç daha rahat açıkçası uzun saça göre.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?