Kuaför saçımı kısacık kesti diye annem "erkek gibi olmuşsun" dedi. Çok mu kötü görünüyor?

Saçımı kestirdim ama kuaför olacak kadın çok kırık var diyip kısacık kesti çok sinirlendim ama iş işten geçmişti eve gelip ağladım üstüne annem böyle bir şey söyledi çok mu kötü görünüyor ne kadar sürede uzar ya bu saç

Kuaför saçımı kısacık kesti diye annem erkek gibi olmuşsun dedi. Çok mu kötü görünüyor?
Kuaför saçımı kısacık kesti diye annem "erkek gibi olmuşsun" dedi. Çok mu kötü görünüyor?
Cevapla