Saçımı boyattım, "eski sevgilim bu ne böyle" dedi. Kötü mü olmuş?

Önceden kızıl a boyadım zaafı vardi hosuna gidiyordu simdi sonra Şimdi boyadım fotoğraf attım en yakın arkadaşıma en yakın arkadaşım da eski svegilime göstermiş bu ne lan böyle demiş gülmüş gibi falan neden sizce fotoğraf
Saçımı boyattım, eski sevgilim bu ne böyle dedi. Kötü mü olmuş?
Güncellemeler
+1 yıl
Fotoğraf bu herkes beğendi gayette ama benim moralım bozuldu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Siz olmasanız ben ne yaparım moralim cidden çok bozulmuştu
Saçımı boyattım, "eski sevgilim bu ne böyle" dedi. Kötü mü olmuş?
Cevapla