Bu büfe çalışanı bana yavşadı mı? Ben mi yanlış anladım? Amacı ne? özellikle erkekler yorumlayabilir mi?

Arkadaşlar yurtta kalıyorum yan tarafta büfe gibi bir yeri işletiyor bu abi. 40 yaşlarında ben 22 yaşındayım.

Geçen gittiğimde saçlarımdaki belli belirsiz olan boyayı fark edip saçlarını mı boyattın güzel olmuş dedi. Bir erkeğin saçın sadece 1-2 ton açılmasını fark etmesini garipsedim. Samimiyetinden demiştir dedim geçtim.

Sonraki gitmemde nasılsın dedi iyiyim ABİ sen dedim. Bilerek "abi" dedim. Ancak devam etti, sen burada olursun da kötü olunur mu hiç gibi bir şey söyledi?
Bu büfe çalışanı bana yavşadı mı? Ben mi yanlış anladım? Amacı ne? özellikle erkekler yorumlayabilir mi?
Cevapla