Arkadaşlar yurtta kalıyorum yan tarafta büfe gibi bir yeri işletiyor bu abi. 40 yaşlarında ben 22 yaşındayım.
Geçen gittiğimde saçlarımdaki belli belirsiz olan boyayı fark edip saçlarını mı boyattın güzel olmuş dedi. Bir erkeğin saçın sadece 1-2 ton açılmasını fark etmesini garipsedim. Samimiyetinden demiştir dedim geçtim.
Sonraki gitmemde nasılsın dedi iyiyim ABİ sen dedim. Bilerek "abi" dedim. Ancak devam etti, sen burada olursun da kötü olunur mu hiç gibi bir şey söyledi?
Geçen gittiğimde saçlarımdaki belli belirsiz olan boyayı fark edip saçlarını mı boyattın güzel olmuş dedi. Bir erkeğin saçın sadece 1-2 ton açılmasını fark etmesini garipsedim. Samimiyetinden demiştir dedim geçtim.
Sonraki gitmemde nasılsın dedi iyiyim ABİ sen dedim. Bilerek "abi" dedim. Ancak devam etti, sen burada olursun da kötü olunur mu hiç gibi bir şey söyledi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer