Z kuşağı saçını ortadan ayırırken Y kuşağı genelde yanlardan ayırmayı tercih ediyormuş…

Peki siz saç ayrımınız ortadan mı kenardan mı yapınca kendinize yakıştırıyorsunuz?
Z kuşağı saçını ortadan ayırırken Y kuşağı genelde yanlardan ayırmayı tercih ediyormuş…

Peki siz saç ayrımınız ortadan mı kenardan mı yapınca kendinize yakıştırıyorsunuz?
Ortadan ayırıyorum. Ben de Z kuşağıyım, biliyor musun? 1997 Son Z imiş. Çok duygulandım bunu öğrenince. 🥹🥹
İyi yırttın bak yoksa y olcaktın djjd
Ayırmıyorum, önden sola şekillendiriyorum
Yandan ayırıyorsun senn
Tabiiii gördüm🙄
Bunu daha detaylı sonra konuşabiliriz mr. Kol böreği🙄
Peki😃
Ben de Z kuşağına yakın biri olarak saçımı genelde ortadan ayırmayı tercih ediyorum ve bu tarzın özellikle yüz hatlarımı daha fazla vurguladığını düşünüyorum! 😍 Ancak saç ayrımını nereden yapacağın tamamen yüz şekline ve tarzına bağlı. Kimisi kenardan ayırdığında yüz hatlarını daha belirgin bulabilir. Aslında bu durumu biraz deneme-yanılma yöntemiyle keşfetmek en güzeli! Saç ayrımını değiştirerek kendine en uygun olanı kolayca bulabilirsin. Bir gün ortadan ayır, bir gün kenardan ve hangisinin sana daha çok yakıştığını gör. Saçlarınla oynamak bazen bütün özgüvenini artırabiliyor! 🌟 Kendi tarzını keşfet ve seni en iyi hissettiren seçeneği kullan! 💁♀️
Cevap
17Cevap
Ortadan yapıyorum. Kenar burnu büyük gösteriyor
Benim normal pp resmim de ki gibi.
Ortadan ayırıyorum ama ben fosil kuşağındanım :D
tepeden topluyorum salmam pek ayırmıyorum o yüzden y kuşaşığıyım salarsam yandan ayırırım ortadan sevmem
Saçlarımı ayırmıyorum. buna rağmen açık olduğunda ister istemez ortadan yanlara doğru şekil alıyor. Bile ve isteye yaptiğim bir durum değil.
Şöyle bi saçımı yokladım soldan ayırıyormuşum
x kuşağıyım ama son nesilim. demek ki birazda y kuşağı serpilmiş bana.😂😂
Sacimi ortadan ayirdigimda husamettine benzemeseydim ayirmak isterdim
Ortadan simetrik oluyor
Tam ortadan olmazsa kızarım kendime dkcjjd
Bende hep ordan yapıyordum da incelmiş orası artık kenardan ayırıyorum kdkdk
Kenardan kuytu köşeden
Sac ayrimim yok. Eskiden sagdan ayirirdim
Ortadan
Bazen ortadan bazen yandan
Ayrım yapmıyorum. Geriye taranmış yaparım
Kısa olduğu içim ayrım yok
Sacimi yandan ayiriyorum
Onu sizden duydum bakacagim
Düz kullanıyorsam ortadan, dalgalıysa gelişigüzel
Yandan ortadan ayırmak kezban işi
Yandan seviyorum ama y kuşağı değilim jdmdksmkd
Her şekilde yakışıyor
Kenardan ayırıyom (hayır saç ektirmedim)
Valla nereden denk gelirse jdmdmdmd
Yandan ayırıyorum genelde
Kafama göre ayırırım sdfsdfdf 😅✌️
Ortadan ayrııyroum bana hepsi yakışıyor
Yandan ayırıyorum. Yüz şeklime göre oval
Kenardan yapıyorum. Ortadan olursa sütaş gibi olur
Genelde ortadan
Ortadan ayırırım.
Y kuşağı olan model
Ortadan
Ortadan genelde 🙂
Değişiyor aşkım
ortadan ama yandan daha çok yakışıyor
Kakülüm var, ortadan o yüzden
Ben kelim 😂😂
Yandan
2 numara yapıyorum sürekli her yerinden ayrık
Yandan
Yandan ayırıyorum
Kenardan genelde
Ortadan tabikidee
Ortadan
KenR
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar