Yıllarca kullanmış biri olarak, kestirene kadar “Ya çok kötü olursa, ya hiç yakışmazsa😢” diye sizi korkudan tir tir titreten ama kestirdikten sonra “Bu zamana kadar nerelerdeydin?🤩” diye mırıldanmaya başlatacak bir saç modeli bence😂
Siz ne düşünüyorsunuz? Kıvırcık saçlara kakül yakışıyor mu?
Kuaförün yüz şeklini, saç yapını dikkate alarak oldukça profesyonel şekilde kesmesi lazım, kıvırcık saç için riskli çünkü, öyle her kuaförün yapabileceğini düşünmüyorum. Doğru kesilirse ve kullanan kişi şekillendirmeyi güzel yaparsa sonuç harika oluyor.
Yakışıp yakışmaması kişiden kişiye ve kuaförden kuaföre değişkenlik gösterir diye düşünüyorum.
Gittiğiniz kuaförün işini iyi yapıyor olması lazım. Yoksa eve ponçük bir tavus kuşu olarak dönmeniz muhtemel. Kişinin yüz şekli ve saçınızın yapısı da oldukça önemli. Ve yaptırdıktan sonra saçlarını iyi şekillendiriyor olması gerekir, sadece kakül kestirerek olmuyor maalesef :((
Kakül saç modelini bende gerçekten çok beğeniyorum ama yaptırma cesaretini henüz göstermedim, daha baya zaman var :))
Yaptırdığım zaman hoşuma giderse kimin ne dediği zerre umurumda olmaz. Burada önemli olan şey dışarıdan gözlerin bizi beğenip beğenmemesi değil, bizim kendimizi güzel bulmamız.
Ayyy ilk kestirişimde çok güzel olduğu için uzadıktan sonra tekrar kestirmek istemiştim ama farklı kuaföre gitmek zorunda kaldım. Adam beni 5 dakika tavus kuşuna çevirmişti😥 Gerçekten kuaför her şeydir...
En klasik kâkül modeli, küt kesilmiş ve alnın tümünü kaplayan modellerdir. Ancak bu modele bağlı kalmak zorunda değilsiniz. Saçlarınız kıvırcık olduğu için, siz küt bir model kestirseniz de yüzünüzde hareketli ve neşeli bir hava oluşur. Alnınızın geniş olmasından şikayetçiyseniz, düz ve küt kâkül kestirebilirsiniz. Yüz yapısıyla alakalı olduğunu düşünüyorum, ben şahsen yakıştırıyorum.