Arkadaslarım saclarım kıvırcık ama dipten degıl nasıl dipten yaparım kafayı yiyecegim üstleri kabarıyor bir süre sonra?

hep kıvırcıktım ama ergeblık donemımde falan hep duzlestırdım iki senedir kıvırcık kullanıyorum ama asla ust taraflar kıvırcık olmuyor hangi rutinle yaparım
Arkadaslarım saclarım kıvırcık ama dipten degıl nasıl dipten yaparım kafayı yiyecegim üstleri kabarıyor bir süre sonra?
Arkadaslarım saclarım kıvırcık ama dipten degıl nasıl dipten yaparım kafayı yiyecegim üstleri kabarıyor bir süre sonra?
Cevapla