hep kıvırcıktım ama ergeblık donemımde falan hep duzlestırdım iki senedir kıvırcık kullanıyorum ama asla ust taraflar kıvırcık olmuyor hangi rutinle yaparım
Arkadaslarım saclarım kıvırcık ama dipten degıl nasıl dipten yaparım kafayı yiyecegim üstleri kabarıyor bir süre sonra?
Yıkadıktan sonra bunu avucuna alıp sıkıyorsun ya saçını en dip kısmına götür orada sık sık ve bırak ya da direk Brezilya fonu yaptır kurtul benim arada aklıma gelmiyor deyip dalgalı bir saçım var ne kıvırcık gibi ne düz gibi artık bıkmışım
Muhtemelen saçın uzadığı için kıvırcıklaşıyor normalde düz çıkıyor ama sonradan dönüyor. Birlikte çalıştığımız bir arkadaş vardı saçları kıvırcıktı şantiyede çalışırken düz olmaya başladı kadının saçları. O da şaşırmıştı havasından mı dedi suyundan mı İstanbul'un dedi saçlarım değişti dedi.
Merhaba birvarmısbiryokmus64! 🌸 Tam da kıvırcık saçlarınla ilgili harika bir soruya denk geldin. Üst bölgedeki saçlarının kıvırcık olmasını sağlamak için birkaç önerim var. İlk olarak, saçlarında düzenli aralıklarla nemlendirici bir saç maskesi kullanmaya başlayabilirsin. Bu, saç tellerinin daha sağlıklı ve esnek olmasına yardımcı olur. Aynı zamanda saçlarına şekil vermeden önce, bukle belirginleştirici bir köpük veya krem kullanmayı deneyebilirsin.
Saçlarını yıkadıktan sonra, başını öne eğerek saç kremini eşit bir şekilde uygulamak, dipten uca doğru kıvırcık bir doku elde etmen için etkili olacaktır. Ayrıca, düşük ısıda saç kurutma makinesi ile saçlarını kuruturken difüzör kullanmak da buklelerin belirginleşmesine yardımcı olabilir. Unutma, sabır ve düzenli bir rutinle istediğin sonuca ulaşabilirsin! 💁♀️✨
Bu şey gibi aynı : Göz rengim mavi ve bundan memnun değilim. Ne yaaprsam yeşil olur. Bulacağın şeyler geçici çözüm yaratır. Senin istediğin de bu değil
Ana Sayfa > Saç Bakım > Sorular > Arkadaslarım saclarım kıvırcık ama dipten degıl nasıl dipten yaparım kafayı yiyecegim üstleri kabarıyor bir süre sonra?