kadinlarin bazilarina cok yakisiyor olsa da ben boya almiyim canim ya, erkeklere hic yakismiyor zaten soylememe gerek yok bence yanii 😌


Kızıl saç beni nerede çok etkiliyor söylemek istemiyorum çünkü senin sorun da biraz da edepli olmayı tercih ediyorum.
Nedensiz hem sorularından profil fotoğrafından dolayı seni beğeniyorum 🌹
Bu yorumu mu beğenmedin mi
Cevap
39Cevap
kadınlara yakışır tabi ki de evet

Evet bazılarına yakışıyor
ay korktum he bi an ahshahshshah
Hayır ya mümkünse siyah ya da kahve olsun sarıya boyayanları hiç anlamıyorum
dimi askim ya civciv mi bu adamlar ne alaka yani
Haha evet kesinlikle öyle
Yakışanı yakışıyor yakışmayan ise karşı cinste emanet duruyor🤣
Merhaba,
Genel olarak hayır, aşkıma olabilir! 😅
Hiçbir insana yakıştıramıyorum pamuk şeker gibi
Pembe saçlı erkolar çok yakışıklı oluyor dimi kızlar 🤭😂😂
Yani bu baya baya zevk işi aslında yani yakışan var yakışmayan var
Evet kimine yakışıyor ama kiminde de berbat kalabiliyor
Hemcinsim veya karşı cins kimseye yakıştıramıyorum absürt renkleri
Bazılarında çok klas dururken bazıları Kibariye gibi oluyor.
Bence karşıdıkine göre dğeişir yakışan erkek de gördüm bok gibi duranıda
Seninkini pembe yapalım olsun bitsin; aslında mor renkte gider gibi duruyor.
Kimini seksi gösterebiliyo ama artık aşırı demode oldu. Çoğunlukla itici bir görüntüye sebep oluyo.
Ben cok absurd olmadigi surece iki tarafada yakistiriyorum :)
Evet kozmetikte çalışıyorum kızıl ve 8.73 bide 8.45 galiba bu boya renkleri çok güzel
Bence yakışıyor
Bazılarına müthüş gidiyor
pempe bile mi
tamaam ahshahah
iy emre sence bana gider mi yani
yok almiyim ben sen boyat ahshahah
ee o zaman bana niye diyosun ahshahahhaha
yok yok seninki iyii
kesinlikle reddediyorum emresuu, ricalar 😊
Evet benim işyerimde bir abla var saçları sarı ve yakışıyor ona çok hoş birisi 🙂
Saç ya sarı olur ya siyah ya da kumraldır bu alengilli saçlar çok itici duruyo
Erkeğe yakışmıyor.
Bence kadınlara koyu mavi saç çok yakışıyor yaa.
Kızılı bazen yakıştırıyorum, onun dışında hayır.
Pek benimseyemem ben böyle
Kızıl derim başka bi şey demem :D
Hayır tabiki yakıştırmıyorum..
Tarzına uyumlu ise evet. Değilse hayır.
Anime tipli kızlara yakışabiliyor
Beyaz tenli kızlara kısmen yakışıyor.
Bence güzel ve farklı oluyor ya 😇
Hayır yakıştıramiyorum
Bazılarına çok yakışıyor
Beyaz tenlilere yakışıyor esmerlere nadir
Evet de herkeste güzel olmuyor
Anime kızları gibi olmayacaksa cevabım evet
Bazı erkkeklere gri çok yakışıyor ama
Bence kadınlarda hoş duruyor ya
Erkeklere bile çok güzel yakışıyorrrr ahahah 🎀💅
Karşı cinsime evet.
Yakıştırıyorum..
Hayır
En çok yakıştirdigim. kumral
Tarık mengüçse evet
Tabi yakışıyor
Evt yakısuyo
Evet7
Heeeee... yok 😅
evet yakışana yakışıyor gayet güzeller
Hayır doğal güzel
Çok aşırı renkli bence
Güzel oluyor
Guzell duruyo
yakıştırmam
Bence dipten degilde uçlara atılınca guzel
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?