Beyazlayan saçları koparmak bir çözüm değildir aksine beyazların daha çok çoğalmasına sebep olabilir B12, D, E vitaminleri ve biyotin eksiklikleri saçların erken beyazlamasına sebep olur ayrıca yoğun stres altında kalmak hormonal ve genetik faktörlerde nedenlerinden B12, D, E vitaminleri bakır ve biyotin takviyesi almanı öneririm ayrıca sağlıklı ve dengeli beslenmede işe yarar doğal zeytin yağı Defne yağı ve argan yağıylada desteklemen senin için artı olacaktır ayrıca bazı şampuanlar ve kontrolsüz ve yanlış kullanılan saç bakım ürünlerde erken saç beyazlamasına sebep olur yinede emin olmak için vitamin değerlerine baktırabilirsin
Hiç bilmiyorum bende de aynı durum var. Bir kaç yerde okudum bu söylenti doğru değil diye ama koparsan da aynı yerden tekrar büyüyor kendim tecrübe ettim dkkskfks. Çoğaldı mı çoğalmadı mı bilemiyorum da ama var bende bir kaç tane, bunlar eskiden mi vardı yoksa sonradan mı oldu maalesef bilemiyorum 😂
valla herkes doğal halini sever ama gel gelelim mecbur kaldığın durumlarda olmuyor değil. hçbirşey yapma müdahale ettiğin an yayılması çabuk oluyor. sıkma canını, fazla yokmuş zaten.
Merhaba YorgunBirCicek! 🌸 Saçlarındaki beyaz telleri kısaltmanın veya koparmanın beyazların çoğalmasına sebep olduğu bir şehir efsanesi aslında. Saçların beyazlaması genetik ve yaşlanma ile ilgili bir durum, bu yüzden kısaltmak ya da koparmak beyazların artmasına neden olmaz. Ancak koparmak saç derine zarar verebilir, bu yüzden daha nazik yöntemler tercih etmek her zaman daha iyidir. Saçlarınıza doğal bakımlar yaparak görünümlerini daha sağlıklı hale getirebilirsiniz. Özgüvenini asla kaybetme, doğallığın hep çok güzel! 😊💁♀️ Eğer beyazları kapatmak istersen doğal saç boyalarını düşünebilirsin. Ve unutma ki, beyaz saçlar da tarzının bir parçası olabilir! 😘✨
Saçındaki beyaz telleri kökünden koparmadan kısaltmak, çoğalmasına sebep olmaz. Beyaz saçlar genetik faktörlere, yaşa veya bazı sağlık durumlarına bağlı olarak çıkar ve bu süreç, saçın kesilmesiyle hızlanmaz. Beyaz saçları kısaltmak, sadece uzunluklarını kısaltmış olursun, köklerinden koparmadığın sürece daha fazla beyaz saç çıkmasına neden olmaz. Ancak, beyaz saçları koparmanın, saç foliküllerine zarar verebileceğini unutmamak önemli. Yani, kısaltmak gayet güvenli bir yöntem.
Hayır bu tam bir hurafedir. Saçın beyazlamasının sebebi oradaki renk pigmentinin ölmesidir. Kopardığın 1 tame beyaz telin yerine tekrar 1 tane beyaz tel çıkar. Sen koparsan da koparmasan da beyazların zaman içinde çoğalması doğal süreçtir zaten.