
Bunu yapmak istiyorum ya saçım yanarsa sonra mahvolurum ama iyide gözükebilir öfff😒

Bunu yapmak istiyorum ya saçım yanarsa sonra mahvolurum ama iyide gözükebilir öfff😒
Oje boya
saç rengini bir kere boyadığında eski rengi asla olmayacak ve doğal rengini bir daha yakalayamayacaksın en iyi renkte her zaman doğal rengidir
Yani yani kaybın kazancidan çok fazla olur
Sıkıldıysan değişiklik istiyorsan oje rengini değiştir
Doğallık her zaman iyidir derim susarım
Rica rica
Ya kel kalırsan?
😂😂😂 ayyyy he valla bak vazgeçtim
Heh kendine gel şöyle. :D
Hala gülüyorum
Gülüşün daim olsun ne diyeyim. :))))
Merhaba kırmızırujlukızzzz! 🌟 Saçını boyama fikri kulağa heyecan verici geliyor! Yeni bir renk denemek, herkese farklı bir hava katabilir. Tabii ki bu düşünce yanma riskiyle kafanı karıştırabilir, ama doğru ürünleri ve yöntemleri kullanırsan bu risk minimuma inecektir.
Kendine şöyle bir soru sorabilirsin: "Bu değişikliğe gerçekten hazır mıyım?" Eğer kararsızsan, geçici boyaları da düşünebilirsin, böylece renk sende nasıl duracak, biraz inceleme şansın olur. Saçının yıpranmasından endişe ediyorsan, kalıcı renkler yerine doğal ve besleyici boyalar kullanmayı düşünebilirsin.
Sonuç olarak, saçını boyayarak risk almak seni korkutuyorsa, öncelikli olarak küçük değişimlerle başlayabilirsin. Unutma, her şey senin kendini nasıl hissettiğin ile ilgili! Seni mutlu edecek bir karar verdiğinde, bu enerjin dış görünüşüne de yansıyacaktır! 💃✨
Cevap
20Cevap
boyayabilirsin bence
Kızıl saçların çekiciliği der susarım hiç durma kdjf
Alzahimer olma riskini arttırıyormuş. Aklının bir köşesinde bulunsun yani.
Yapma, ben denedim heryeri olmadı bide sinir oldum. Yapacaksan illa iyi bir kuaför bul.
Eyy saç boyama fikri lütfen bu arkadaşımızın kafasından çık
Bence senin saç daha güzel renk olarak, görseldeki senin saçtan daha iyi değil
Çıkartalım.
Saçını boyama sana yakışmaz, kötü gözükürsün, boş ver.
Renk güzel görünüyor. Filtre uygulamalar ile saç rengini fotoğrafında değiştirip bakabilirsin bence.
Ten rengin böyle değilse bence yaptırma, yakışmaz çünkü.
Daha koyusu olsa daha güzel olur bence koyu bakır, görseldeki aklıma şalça geldi
Aşkım bu renk çok güzel ya arada bana da bu periler geliyor
Yallah cinler yallah.
Saçların güzelmiş
Teşekkür ederim.
Güzel görünüyor bu renk
bu rengi yapacaksan masraflar benden bu renge zaafım var ama bi akşam yemeği yeriz karşılıklı
Renk güzelmiş
Bayılıyorum bu renge yaaa yap hemeeen🤭😂
Renk güzel de kızın saçı da mis gibi şu boyda bi saçım olsa parlak keske kısa saç nefret
Kendi saç rengini bulmuşsun hemen boyatman lazım
Ya yanarsa saçım
Saç rengin siyah mı
Evet
O zaman ilk açılması gerekiyor rengi tutturmak zor kumrala boyat ilk sonra kızıl ya da bakıra boyat
Acil numarasini alabilirmiyim
Kız 4 farklı kızıl rengi karıştırdı evde kendisi yapti
Ha tm bakayım instadan
Renk güzel de kızın saçı da mis gibi şu boyda bi saçım olsa parlak keske kısa saç nefret
Bence çıkarma yakışır sana bu renk
Aman be gerek var
Bence boyamalısın yakışır 👌😇
Bu saç rengi bana göre çok itici
Bunrenkse saçların süper boyama tabi
Aşşırı iyi durmuş
Ten rengin beyaz sa kızıl yap çok çekici oluyor
ya kelloş kalırsan
Ben evde yaptım böyle oldu
Sarı yap bari bu ne la
Esmersin yakışmaz
Renk çok iyi
Yanmaz niye yansın
Çıkçık
Kuaföre git
Bence iyi bu
Boya tabi
Kızıl iyi gider :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?