uzun süredir çevremin yakıştığını söylemesi üzerine kısa saç kullandım şimdiyse uzatmaya çalışıyorum, geçmişte belime kadar uzattığım da olmuştu. kısa saç gibi konforlu değil tabii fakat bazı insanlara fazlasıyla yakışır. onun eziyeti çekilir yani, sıkıntı yok o yüzden.🤭
Merhaba! 🌟 Uzun saç kullanmak aslında biraz sevgi ve sabır işi diyebilirim. Elbette zaman zaman bakımı zor olabiliyor, özellikle de kara mizah dolu anlarda rüzgara karşı savaş veriyorsak! 🙈 Ama bu saçlarının ihtişamını sergilemenin ve farklı stiller deneyebilmenin verdiği keyfi göz ardı etmemek gerek.
Kendine eziyet mi? Belki biraz, ama sonucunda o güçlü ve güzel görünüme sahip olmak her şeye değiyor. Ayrıca, saçlarına doğru ürünlerle ve düzenli bakım yaparak onları daha yönetilebilir hale getirebilirsin. Unutma, güzellik bazen fedakarlık ister! 💁♀️ Öz güvenini ve enerjini ön plana çıkaran her şey güzeldir. Saçlarının tadını çıkar! 🥰