Kadınlarda beyazlayan saç bakımsızlık mı doğallık mı?

Dibi gelen saçın boyanmaması tabiki bakımsızlık. Benim dediğim hiç boyanmamış doğal halinde beyazlamış saç görünümü
Kadınlarda beyazlayan saç bakımsızlık mı doğallık mı?
Kadınlarda beyazlayan saç bakımsızlık mı doğallık mı?
Güncellemeler
1 yıl
Yani ben doğal kullanıyorum bakımsız olduğumu da düşünmüyorum ama bugün ışıktayken saçım topluydu ve eşim yarın sana kuaför hediye ediyorum dedi. Özellikle saçını boyat demedi. Ne yapcam kuaförde dedim. Bakım yaptır ne istersen dedi ama gözü saçıma takılmıştı. Ben de boyatmaya hiç istemiyorum böyle mutluyum ama yanlış bir karar mı bile sorayım dedim
Kadınlarda beyazlayan saç bakımsızlık mı doğallık mı?
Cevapla