18 yaşında bir kız olarak saçımı 0'a vurduğum için çok pişmanım ya?

17 yaşımdayken saçımı 0'a vurmuştum aradan 9 ay geçti hala inanılmaz kısa boyutu, saçlarım hızlı uzasa da 0'dan uzatmak cok uzun sürüyor ya: (((( En genç dönemimi uzun saçla geçiremeyecek olmak canımı çok sıkıyor saçlarım istediğim boyuta ulaştığında 20lerine gelmiş yaşlı bir kadın olacağım off. o yüzden kesinlikle 1 sene içerisinde belime getirmek istiyorum saç uzatma tecrübesi olanlar olarak ne önerirsiniz?

18 yaşında bir kız olarak saçımı 0'a vurduğum için çok pişmanım ya?
Cevapla