

Değermi bu fiyata sizce? bunu bir süre kullanırım ben. Saçlarım düz bu arada.


Değermi bu fiyata sizce? bunu bir süre kullanırım ben. Saçlarım düz bu arada.
Ne gerek var diyeceğim de benim bin yıllık Vepa ultra fırçam bile 165 lira olmuş. Eğer gerçekten uzun yıllar kullanacağın bir ürünse neden olmasın.
Aynı benim kullandığım Tarkan bu😍
Geçen sene almıştım saçı yıpratmiyor, yolmuyor ve çok dayanıklı üstüne basıp kırmadikca birsey olmuyor 😅 ayrıca temizliği de çok kolay. En önemlisi saça zararı yok. Ama çok pahaliymis ben ambalajı ile 80 TL civarında almıştım
Bence alınır tarak her zaman alınan bişey değil
Yani, bir kere alıcam zaten🤭
Teşekkürler 🌷🤗
❤️🤭
Cevap
10Cevap
yani ihtiyacınız varsa alabilirsiniz bence
Evet ihtiyacım var, uzun zaman aradım
benim tarağımın markası da tangle teezer , yani alınır
Memnunmusun peki? Kullanışlı tarafa benziyor
memnunum zaten çok araştırıp almıştım benim saçlarım kıvırcık o yüzden ne kadar rahat açarsam o kadar iyi canımın acımaması açısından bu markanın kıvırcık saç için olan üretimi var bende
görüşlerini birisinde çin malı bir ürüne denmiş ki çin malı değil tangle teezer bilmeden konuşuyorlar gerçekten de tangle teezer kaliteli bir İtalyan markasıdır...
bak benim tarağımda bu mesela ;
www.sephora.com.tr/p/thick-et-curly-P3126036.html
Bu tarakda çok güzel
çok rahat açıyor
Muadili bir taraktan farkı nedir mesela? Isı mı veriyor, ya da özel bir gücü mü var?
Allah'ın dandik çin malı plastiğine o kadar para mı verilir
Verilmez bir milyoncularda satılan 5 liralık taraklar da aynı görevi görüyordur bu tarakla. Kadınlar ne kadar mal ya kozmetik sektörü resmen keriz silkeler gibi silkeliyor sizi
Kel kafadan saç mı çıkartıyormuş ne numarası var ki tarak işte
tarak piyasasını takip eden birileri var mı cidden :D
Bende 5 tane var farklı modeli asla başka kullanmam
Bu tarz taraklari hic sevmiyorum benim sacima hic fayda etmiyor
Belli bir özelliği varsa olabilir.
Artık her şey pahalı çünkü.
simdi bisey derdim de agzımı bozmak istemiyorum
Güzel tarak ama 400 TL edecek bir olayı yok alt tarafı bir plastik her şey abartı pahalı bu gidişle sudanlılara felan dönüşcez herhalde
Aynısının farklı rengini 20 TL ye aldm ya
Plastik parçasına o kadar para verilmez hele ki bu devirde 🤣
Gereksiz bir pahalı gibi
Sıradan bir fırça, değmez o paraya.
Almamki plastik ne güne duruyor
değmez çok yüksek
zihmimi açıyormuş :D
Açıkmadı bende ne kadar
Normal tarakların köküne kıranmi girmiş canım
Güzelms alabilirm
Saçı kendisi tarıyorsa alınır 😂😂😂
çok saçma
Değmez
Yok bee
Bence alinir
399 diyolar ya bide 400 iste
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?