Düşündüm de neye dayanarak böyle bir şey diyolar çok saçma değil mi sjsjjsj birde şarkıda çıkarmışlar sarısınlar çat diye nedir bu sarısınlar ile derdi bu insanların 😂

Düşündüm de neye dayanarak böyle bir şey diyolar çok saçma değil mi sjsjjsj birde şarkıda çıkarmışlar sarısınlar çat diye nedir bu sarısınlar ile derdi bu insanların 😂

Ne bileyim yaa. Zamanında bi sarışın bi sakarlık yapmıştır üst üste 2-3 kere o zaman yanındaki biri atmıştır bu lafı ortaya. Ama sarışın olmakla falan alakası yok. Öyle olsa Avrupa ülkelerindeki algı genel olarak sarışın oldukları için aptal olmaları gerekirdi
Bence çekememekten olabilir. yani sarışın tercih edildiği için genelde esmer kadınların uydurduğunu düşünüyorum ben sjdsj :D yani bende sarışın kızları seviyorum mesela Sarışınların aptal olduğu söylentisi birçok kişi tarafından tamamen yanlış ve haksız bir genellemedir. Bu tür bir düşünce neden ortaya çıktı veya nasıl yayıldı tam olarak bilinmemekle birlikte, tarih boyunca bazı kültürlerde sarışınlara yönelik olumsuz önyargılar vardı. Bununla birlikte, sarışınlara yönelik olumsuz stereotipler genellikle eğlence ve mizah içerikli medya yoluyla yayılmaktadır. Bu medya, sarışınların zeki olmadığı, sıkıcı ve düşük zeka seviyesine sahip olduğu fikrini pekiştirir ve bu yanlış inancı yaymaya devam eder.
Cevap
6Cevap
Asla ama asla aptal olduğumu düşünmüyorum hiçbir zaman aptal olmadım ama aptal gibi davranışlar sergilediğim zamanlar çok olmuştur😂
Uzun yıllardır süre gelen saçma bir etiketten başka bir şey değil bu laf.
Altı dil bilen, iki üniversite bitiren, Almanya ve Fransa'da büyük şirketlere danışmanlık yapmış zehir gibi bir zekaya sahip sarışın bir arkadaşım vardı. Aklı ile herhangi birini beşle çarpıp on parçaya bölebilecek kadar muazzam bir yapıdaydı.
Uzun lafın kısası, kalıplaşan sözler zavallılara aittir.
Neden?
Çünkü, Hollywood sinemasının yarattığı Marilyn Monroe ile bütünleşmiş bir "aptal sarışın" furyası başladı.
Önceleri filmlerde vurgulanan bu ifade sonrasında kendi kendini otomatik olarak yıllarca güncelledi ve elbette bunun bu zamana dek aktif rol almasının en büyük nedeni de "biz erkeklerin" yarattığı dayatma ve yönlendirmeydi.
Uzun yıllar boyunca sinemadan arta kalan algıyı, gündelik hayatta saçı "sarı" olan her kadına etiket gibi yapıştırdık.
Bazen kadın kadının kurdu oldu, erkeklerden aldıkları görevi sürdürdü ama yine de yaratılan bu algı ölümsüzlüğe kavuştu.
Halen sarışınlara yönelik bu laf salatasını en olmadık anlarda söylemeyi kronik bir alışkanlık haline getirdik.
Cevap yeterli mi Sn. Rüya?
Sarışın kadınlar daimi derecede hep önceliklidir. Bu yüzden "sarışın" ifadesi "kadın" ile özdeşleşmiştir. :)
Doğrudur.
Zamanında çekilen bazı filmlerin etkisi... Bu algıyı yerleştirdi insanlara
O filmlere nerden esmıs acaba jsjs
Woww derininde derinine iniyorsun dksjd
Kadının beyaz tenli ve sarı saçlı olması erkeklerde direkt cinsellik algısını uyandırıyor böyle bir kadının aptal olması erkeklerin işini kolaylaştirir-di değil mi?)) O yüzden sarışın kadın aptaldır imajı ile uçuşan bir marilyn monroe yarattılar
Kskkss evet güzel tatmın edıcı cevap peki bu deyımı kanıtlarcasına hareket edenler jsjjs
Saçlarımı siyaha boyama sebebiler 😂
😂😂😂
Genelde sarışın kadınlar ilgi çektiğinden bir erkegi etkilemeleri için ekstra bir özelliğe gerek kalmamıştır.
Sebep bu.
Ama genelde gördüğüm zeki kadınlar sarışındı.
Her korku filminde ilk ölen, merakına yenik düşüp sese giden kişi sarışın olduğundna olabilir ‽
Filmlerin dayatması sadece. Aptal olmanın dış görünüşle bi ilgisi olsaydı keşke de şıp diye biliverseydik
Toplumdaki saçma kalıplardan biri işte, saç rengiyle aptallığın ne alakası varsa.
Bence öyle değiller insan insandır bunun saç rengi ile alakası yoktur
Sarışının olduğu yerde esmerler ancak çay servisi yapar
Bence türk kadınların hepsi guzel
Popüler algı aşko
Saçma bir dusunce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?