Sadece saçta değil, kaşta ve sakalda da kepek sorunu var. Ne yapmalıyım?

Evet arkadaşlar sadece saçlarımda değil, kaşlarımda ve de sakallarımda da kepek sorunu var. Yani jiletle sakal tıraş olduktan sonra yüzüm rahatlıyor, kaşım da o kadar fazla rahatsız etmiyor ama saçlarımda çok fazla kepek var. Ve de sakallarımı haftalık kesiyorum. Hafta sonu pazar kesiyorum. Cuma gününden yine kepeklenmeye başlıyor ama işte iki gün dişimi sıkıp pazar günü kesiyorum ve rahatlıyorum. Fakat dediğim gibi kaş çok fazla sorun olmasa da saçlarım çok fazla sorun...

Sadece saçta değil, kaşta ve sakalda da kepek sorunu var. Ne yapmalıyım?
Cevapla