Boya sonrası saçım tutam tutam dökülüyor, ne yapacağım?

Kızlar bugün evde oreal ile saçımın diplerini açtık 15 dk bekledik yıkadım ve taramaya başladım dehşet şekilde saçlarım koptu. Ama saçım taş gibi lastik gibi uzamıyor. Şimdi kantaron yağı zeytin yağı sürdüm bekletiyorum. Be yapcam bilmiyorum başına gelen var mı 😢😢😢 ?
Boya sonrası saçım tutam tutam dökülüyor, ne yapacağım?
Cevapla