
Bakıyorum yollar bakırlar, kızıllar renk renk kafalar ama KAHVERENGİ saçta çok asil..
Ve bana hayatta olmaz turuncu falan ve burada iyi kuaför yok ancak kendim boyayabilirim kutu boya alıp değer mi? Dibi gelecek ama güzellik söz konusu ://// ama parlak saç boyalı saçta öyle doğal saçın ki gibi değil...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence siz bilirsiniz isterseniz boyatın
İstiyorsan boyat çiçeğim içinde kalmasın. Beğenmezsen kendi saçlarına dönersin
değmez diye ben de yapmıyorum
Dip boyası çok sıkıntı
Dibim geldiğinde öyle gezmem strese girerim her seferinde de o nasıl olacak ki off
gerçekten öyle oluyo o yüzden cesaret edemiyorum kalsın böyle
Aynen hem doğal saç parlaklığı da çekici
Sağlıklı duruyor
bence de
saç değilde tenin ok süper
Bence değmez.
Değer.